Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
04-04-12, 11:21 #10
Sv: Trøtt av medisinjusteringer
For meg høres det ut som at du senker dosen altfor mye på en gang. Når jeg endrer dosen, endrer jeg med 25-50 mcg i uken. Du reduserer dosen med 350 mcg i uken. Er det en endokrinolog som har anbefalt deg denne endringen, eller er det fastlegen? Hva var blodprøvene dine på før du reduserte? Hadde du hypersymptomer?
Lignende tråder
-
Fagspråk/knutestruma/UL
Av valentina i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 15Siste melding: 21-04-15, 17:34 -
Struma / knutestruma
Av Bianca23 i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 18-02-10, 22:06 -
Knutestruma
Av nita i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 11-05-07, 19:13 -
Knutestruma
Av ronja i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 10-03-07, 22:22 -
Knutestruma
Av sos i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 22-08-06, 15:56



Svar med sitat
Bokmerker