Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
09-02-12, 07:26 #13
Sv: Nye blodprøvesvar-hva nå??
Har du snakket med noen lege om du trenger T3 tilskudd? Vi er en stor gruppe som ikke får det vi trenger fra Levaxin, kroppen klarer ikke å lage tilstrekkelig T3 fra den, så vi må ha tilskudd. For noen er det Levaxin pluss Liothyronin, for andre fungerer det best med thyroid. Det kan være et sted å begynne å lete.
Har du fått sjekket alle mineraler og vitaminer? Lave nivåer der kan også gi symptomer som kan til forveksling likne på lavt stoffskifte. Husk å ta vare på alle blodprøvesvar! Ikke slå deg til ro med at legen sier at det er "fint". I Norge har legene en tendens til å mene at B12 er ok på et nivå hvor mange andre land setter i gang behandling. Som et eksempel. De fleste leger er heller ikke orientert om hvor viktig D3 er, også i stoffskifteprosessen. D3 bør ligge på 100-120. Det er smart å lese litt på egen hånd i håp om å bli bedre
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hypotyreose, prøver å bli gravid for første gang og begynte nettopp på Levaxin.
Av Sigrid77 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 05-06-10, 09:27 -
Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Av grynet i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 142Siste melding: 01-10-08, 14:25 -
Hva var deres tsh på da dere begynte på levaxin?
Av gretal i forumet TSHSvar: 8Siste melding: 26-02-08, 04:12 -
Ingen tegn til tørr hud FØR jeg begynte på Levaxin
Av mona? i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 18-05-05, 22:06

Svar med sitat
Bokmerker