Radiojod ble gjennomført i september i fjor.. Og det som ble fortalt meg var at de sjelden hadde sett så lite opptak av jod.. Men jeg måtte gjennom 4 uker uten Levaxin i forkant av denne behandlingen, siden det som kjent ikke er mulig å oppdrive Thyrogen.. Som alle andre som skal gjennom Radiojod behandling nå dessverre..

Skal gjøre et forsøk på å lese gjennom hele tråden, for jeg spør nok om det samme, og har de samme plagene nå som før. Bare verre.. Men sliter med å holde fokus over en lengre periode, i alle fall når det er som nå..

Jeg prøver alt jeg, for å bli bedre.. Så takk for tips!! Jeg er i alle fall helt avhengig av fysioterapi for å fungere.. Det knyter seg over alt. Og spesielt i nakke, skuldre region.. Og i bekkenet.. Men det er et problemområde hos meg... Så, mulig det ikke har noe med stoffskiftet mitt å gjøre i det hele tatt..

Skulle gjerne lagt inn et bilde for å vise dere hvordan jeg føler meg.. Noen som kan hjelpe meg??

Jeg ringer Dr. Bjøro i dag, for å informere om at jeg øker dosen min. Regner ikke med at hun er fornøyd med prøvesvarene her heller.. Fastlegen har ikke peiling, men prøver å forstå og lære...