Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Threaded View
-
19-01-12, 00:46 #27
Sv: Kreft. Hva kan jeg vente meg?
Miori? Har du nogensinde fået denne radiojodbehandling? Eller venter du fortsat på Thyrogen?
Jeg er heller ikke tryg ved dit anti-TPO. Det tyder på at der fortsat er nogen egenproduktion af thyreoidea-hormoner tilbage. Det burde det ikke være efter en total thyreoctomi og radiojod. Selv om TSH er kun på 0,32, er det fortsat for højt hos en tidligere kræftpatient. Begge dine T-hormoner er i nederste området af "normal. Jeg ville, i samme situation ikke nøjes med mindre end 175 mcg pr dag. Nok af medicin vil både hæve hormonniveauet (trivsel) og undertrykke TPO-antistoffer ved at undertrykke evt. fortsat hormonproducerende kirtelrester... Det ser ud til, i dit tilfælde, at dit TSH bør være umålbart.
Håber, at du orker at læse hele tråden igen. Det vil være nyttigt.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Multi knutestruma . Hva kan jeg vente meg etter operasjon?
Av Minimax i forumet OperasjonssalenSvar: 25Siste melding: 14-06-12, 22:31 -
Lavt stofskifte, men lægen syntes, vi skulle ”vente og se”
Av Buskhult i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 27-05-11, 09:45 -
Lei av å vente... på HelseNorge!
Av zeena i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 12-04-07, 00:22 -
Øke nå eller vente?
Av marge i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 14-03-07, 12:14 -
Bør jeg vente med Thyroxinbehandling?
Av chris i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 16Siste melding: 30-05-05, 13:37

Svar med sitat

Bokmerker