Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Threaded View
-
18-01-12, 22:38 #28
Sv: Kreft. Hva kan jeg vente meg?
Miori

Hva skal jeg si annet enn at jeg forstår hvor mye du savner ditt liv
Jeg vil gi deg noen råd, basert på mine uttallige forsøk med alt mulig i en svært vanskelig periode jeg hadde for en tid tilbake. Jeg finner ikke igjen innlegget, jeg er så dårlig på det der altså.
Muskelsmerter: Fersk ingefær i vann. Riv en 10-12 skiver av rota, legg i en mugge kaldt vann (ca 1 liter) og drikk dette gjennom neste dag. Hver dag drikkes dette. Vær litt tålmodig, det tok noen uker (3-4) før jeg kjente virkningen av det. Men jeg fikk ikke bare virkning av det, mine muskelsmerter forsvant og har glimret med sitt fravær siden mai i fjor.
Eggeplommer, takk Anisa
, spis eggeplommer hver dag.
Og til slutt rosenrot. Rosenrot var for meg som å få et spark bak
Det tok litt tid før jeg kjente effekten av dem også, par-tre uker.
Det jeg skriver om er ting som har hjulpet meg og er ingen fasit for at du skal bli bedre. Jeg gir deg mine erfaringer/råd og det er helt og holdent opp til deg om dette er noe du vil forsøke.
Det kommer bedre dager, jeg vet det. Jeg vet at det også er en dårlig trøst, men de kommer.
Lignende tråder
-
Multi knutestruma . Hva kan jeg vente meg etter operasjon?
Av Minimax i forumet OperasjonssalenSvar: 25Siste melding: 14-06-12, 22:31 -
Lavt stofskifte, men lægen syntes, vi skulle ”vente og se”
Av Buskhult i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 27-05-11, 09:45 -
Lei av å vente... på HelseNorge!
Av zeena i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 12-04-07, 00:22 -
Øke nå eller vente?
Av marge i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 14-03-07, 12:14 -
Bør jeg vente med Thyroxinbehandling?
Av chris i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 16Siste melding: 30-05-05, 13:37

Svar med sitat

Bokmerker