Viser søkeresultater 1 til 10 av 153
Tråd: Hashimoto's siden 2003
Threaded View
-
16-01-12, 12:25 #19
Sv: Hashimoto's siden 2003
Kun to timer efter at jeg havde skrevet ovenstående håbefulde indlæg i går, blev jeg ramt af et voldsomt 'anfald' af lavt blodsukker. Det er kommet nogle gange her på det sidste, efter at have været næsten helt fraværende, siden jeg ændrede min kost for snart 2 år siden. I går var dog rigtig voldsomt, og jeg forstår ikke helt, hvorfor det skete, da jeg ikke havde spist markant flere hurtige kulhydrater end ellers.
Jeg havde dog indtaget en shake, som jeg havde lavet af banan, dadler, kakaopulver og vand, men det kan min krop som regel godt klare. Ca. 1 time efter, at jeg havde indtaget shaken, blev jeg pludselig meget træt, fik lidt kvalme, svien i maven, ondt/svien i musklerne - særligt nakken, blev svimmel mm. Jeg tænkte, at jeg ville have godt af lidt afspænding, så jeg lagde mig på min yogamåtte for at 'meditere' lidt. Her faldt jeg næsten i søvn, men det var mere sådan en mærkelig tilstand, som når man har høj feber - meget ubehageligt. Følte mig fuldstændig drænet. Efter noget tid tog jeg mig sammen og 'stod op' for at lave lidt aftensmad. Under madlavningen kom de gener, som jeg normalt forbinder med lavt blodsukker: rysten, kvalme, konfus, besvimelsesfornemmelse osv. - og det blev bedre, da jeg fik spist nogle proteiner og salt - og endnu bedre, da jeg supplerede med lidt kulhydrater. Resten af aftenen var jeg meget træt og er det også i dag.
Jeg har fået målt lave blodsukkerværdier i blodprøver - og jeg har forhøjet levertal...men lægen har ikke kommenteret på det eller givet nogen forklaring.
Jeg har en fornemmelse af, at mine 'blodsukker-ture' hænger sammen med mit pres øverst til venstre i maven - og altså med min bugspytkirtel, men jeg kan ikke helt gennemskue, hvordan det er relateret. Er der mon nogen, der har input til dette? Eller til det med lavt blodsukker og hormonbehandling i det hele taget?
Lignende tråder
-
Hyper 2003. Blev det behandlet alt for langt ned. 2010 Erfa Thyroid
Av Pjevs i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 07-05-10, 22:07 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01

Svar med sitat

Bokmerker