Update

OK. Så nåede jeg også allerede nu dertil, hvor jeg må skære lidt i min dosis thyroid.
Det bemærkelsesværdige er, at jeg alligevel er tilbage der, hvor jeg kan mærke en virkning på min energi, og hævelsen omkring nakkehvirvlerne har igen lagt sig lidt

Jeg prøvede at hæve min dosis med 15 mg, men det var for meget, så i dag har jeg igen kun taget 90 mg i alt.

Endnu mere bemærkelsesværdigt er det for mig, at jeg nu har fundet ud af, at det tilsyneladende er meget vigtigt for mig at få en ordentlig dosis om "morgenen". Hvor er vi bare forskellige... nogen skal have den til nat...

I går og i dag har jeg taget 60 mg mellem kl. 9 og kl. 10. Jeg har været forsigtig med de høje doser på én gang pga. mine meget kraftige reaktioner i starten, og jeg bliver da også lidt overdoseret af det.
Men nu giver jeg det en chance, for begge dage har jeg oplevet, at den smule energi, jeg har, holder lidt længere.

To skridt frem og et tilbage er også frem - men mit humør er altså bedst, når det går frem

I øvrigt har jeg haft nogle reaktioner, der minder om en "healing crisis" (opblussen af symptomer, når kroppen begynder at hele sig selv). Det går tilsyneladende på afgiftning. Bl.a. har jeg metalsmag i munden, der kan være et tegn på neurotoxiner, som for mange er et stort problem i CFS, og som jeg døjer meget med. Metalsmagen kommer også ved højere doser intravenøs C-vitamin, end jeg får nu.
Desuden fik jeg i går et udbrud af noget eksem på mine hænder, der kom, da jeg fik skiftet mine almalgamfyldninger. Det har efterfølgende kunnet blive provokeret af infrarød sauna, når affaldsstofferne kommer ud gennem huden.

Det kan altså se ud som om, at hormonerne begynder at virke på de udrensende organer...

I dag er jeg håbefuld!