Nogen, der har lyst og kræfter til at tænke sammen med mig her?

D. 31/12 2011 skrev jeg:

Jeg er nu oppe på 2 x 30 mg Thyreoid - og det kan mærkes...!!
Nu er der så gået godt en uge, og jeg har i et par dage været oppe på hele 2 x 45 mg.
Min oplevelse er, at min krop råber på mere, og jeg har ingen reaktioner hverken fysisk eller psykisk, når jeg tager medicinen.

Jeg tror, min egenproduktion af stofskiftehormoner (og måske også andre) falder temmelig drastisk.
Flere af de symptomer, der var bedret, er nu taget til igen. Det handler først og fremmest om min store udmattelse/afkræftelse og smerter, men også hævelsen omkring nakkehvirvlerne og i ansigtet (det er mest tydeligt i forhold til øjenlåg). Det holder også lidt hårdt med mit immunforvar.

Det er alt sammen symptomer, der blev bedret af medicinen, så jeg ved, den virker, og jeg er ikke i panik men noget træt af det
På sigt tænker jeg også, at hvis det ikke er nok med Thyreoid, så vil det muligvis kunne hjælpe at supplere med noget rent T3.

Men alligevel... Nu havde jeg lige håb om at komme ud af sofaen nogle dage om ugen...

På onsdag (selvom det er svært at vente) regner jeg med at øge til f.eks. 2 x 60 mg afhængig af min krops reaktioner.

Er der nogen, der har en mening om, hvor hurtigt det er forsvarligt at øge herefter set i forhold til, at jeg på onsdag har været i gang med medicinen i 5 uger?