Viser søkeresultater 1 til 10 av 132
Threaded View
-
19-12-11, 16:36 #21
Sv: Bevilling på Armour Thyroid i Danmark
Hej alle

Denne oversigt har jeg kigget på i flere dage og tænkt en del over. Skrev i går et laaaaant indlæg, men så blev det væk da jeg næsten var færdig
Jeg har tænkt over det med min totale t4 som kun er på 94 (ref:60-140) til trods for dengang 2,5 grain Armour hver dag. Så tænker om jeg udover problemet med at omdanne fra t4 til t3 også har problemer med at min skjoldbrugskirtel ikke danner nok t4 selv??? Spørger fordi jeg slet ikke har nok viden selv, til at regne den ud, og bliver jo kun fulgt af min praktiserende læge, da jeg jo ikke er stofskiftesyg
Noget andet er, at jeg tager isoCort hvor der er 6 mg cortisol fra echinasea i.. Nogen der ved om det gavner binyrerne, når det kommer fra planter?? Nogen erfaringer?
Lige nu ligger jeg med bihulebetændelse... Noget jeg døjer med mindst en gang pr vinter. Og har døjet siden jeg var 13 år, dengang kunne jeg have 3 bihulebetændelser hver vinter
Udover det har jeg ekstrem mange led-smerter hver dag i øjeblikket. Jeg er oppe på 3 grain Armour hver dag, og må indrømme jeg ikke mærker en effekt. Måske jeg skal yderligere op i dosis? Tænker jeg bare lige skal vente lidt med at øge igen? Det er kun 3 uger siden sidst!
Mange varmer hilsner fra Majsen
(med et sinkende hovede)
Lignende tråder
-
Fibromyalgi = stofskiftesygdom! Eltroxin, Liothyronin og til sidst - Armour
Av Karina i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 48Siste melding: 30-10-13, 20:52 -
Når hypothyreose behandles som en funktionel sygdom (hypokondri)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 6Siste melding: 20-02-10, 22:46 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker