Viser søkeresultater 1 til 10 av 86
Threaded View
-
30-08-07, 16:32 #11
Hei Tussa
Det du skriver ligner på mine symptomer da jeg fikk overdosesymptomer uten å ta for mye medisiner. Jeg fikk brystsmerter (og til dels smerter i armer og bein) pluss oppvåkninger med jevne mellomrom hele natten.
At du fryser kommer kanskje av at stoffskiftet har blitt for lavt igjen. Jeg kunne også beskrevet meg selv før jeg begynte med medisiner på samme måten som du gjør. (Jeg fryser ofte veldig mye ennå, men ikke slik jeg gjorde da stoffskiftet var lavt.) Du har T3 på 30% og T4 på 43% hvilket jo ikke er så høye nivåer.
Overdosesymptomer kan du få uten at du tar en reell overdose. Symptomene kommer av at det skjer andre ting i kroppen din som "kræsjer" med hormonene du inntar. Dette er allment kjent blant leger andre steder, mens både endokrinologer og leger her i landet ser ut som spørsmålstegn når de blir presentert for dette problemet. Her er et sitat fra Dr. John C. Lowe i en mail han skrev etter å ha fått presentert dette problemet jeg nevnte ovenfor:
"For most patients such as you, taking a dosage too low to cause overstimulation, symptoms of overstimulation are caused by some underlying factor that interacts with the thyroid hormone. The most commom underlying factors are nutritional deficiencies, a cortisol or some other steroid deficiency, blood sugar dysregulation, and medications that interact with the thyroid hormone."
fra Lie
Lignende tråder
-
Etter medisineringen er formkurven stigende. Har lært mye om hypothyreose...
Av Joni i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 24-11-09, 19:47 -
7 uker har gått, se nå.
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 03-04-08, 20:10 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Jeg har gått ned i vekt!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 24-05-06, 17:12 -
Gått på levaxin i tre år, og prøvene har kun vært "ok" en gang
Av Pinky i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 20-05-05, 22:08

Svar med sitat

Bokmerker