Viser søkeresultater 1 til 10 av 86
Threaded View
-
18-11-06, 10:37 #1
Vært hypo i 5 - 6 år. Medisineringen har gått opp og ned
Hei !
Jeg er ny her, og brainfoggen slår til mens jeg sitter her å prøver å finne rette taster å trykke på for å få til dette. Lykken står ofte den dumme bi, så vi får se om jeg får det til....
Trenger råd og meninger av dere. Vært hypo i 5 -6 år. Medisineringen har gått opp og ned, men har aldri landet på noe som gir meg et snev av en grei hverdag. I juli gikk jeg opp fra 100 mcg Levaxin til 100 og 150 mcg annenhver dag. Først i oktober økte legen ti 150 mcg hver dag. Nevnte for ham at jeg trodde jeg var overmedisinert...men, men. Fikk prøveresultater for en uke siden; TSH < 0,01, Fritt T4 24,8, Anti-TPO 155. Dette er bare noen av prøveresultatene. Triglyserider, Hematokrit, FSH og LH var over normen.
Ellers er natt og dag regjert av hjertebank, svettetokter, hodepine, mareritt de få timene jeg sover, vondt i brystet og veldig sliten. Den følelsmessige inkontinensen som preger en hypo glimrer med sitt fravær. Så det er noe positivt. Kan jeg f.eks seponere Levaxin helt en periode ?
Trenger noen ord... Tussa
Lignende tråder
-
Etter medisineringen er formkurven stigende. Har lært mye om hypothyreose...
Av Joni i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 24-11-09, 19:47 -
7 uker har gått, se nå.
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 03-04-08, 20:10 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Jeg har gått ned i vekt!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 24-05-06, 17:12 -
Gått på levaxin i tre år, og prøvene har kun vært "ok" en gang
Av Pinky i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 20-05-05, 22:08

Svar med sitat

Bokmerker