Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
20-07-11, 09:49 #2
Sv: Hej allesammen
Hej Prinsessen

Før du kommer for godt i gang med at eksperimentere, vil jeg anbefale at du tester din "udvidet" hormonstatus. Det nemmeste ville være at rekvirere saliva-testkit for Comprehensive Female Panel til 192 dollars + returporto (express). Denne test vil afsløre status af Estradiol, Estrone, Estriol, Progesteron, testosteron, Melatonin, Cortisol og DHEA.
Prisen er godt og vel 1000 dkr + returporto, hvilket er langt fra, hvad en privat lægetime + alt det løse (prøverne m.m.) koster i det virkelige liv. Gevinsten er til gengæld at du ikke (som os andre før og fortsat) famler i blinde, når man skal finde frem til det sidste, der kan optimere behandlingen...
De har en imponerende "udvalg" af, fortrinsvis spytprøver for de fleste hormoner vi har brug for at måle, os med hypothyreose. Nogle af disse tests kræver at testpersonens læge bekræfter ordren, men det gælder nok kun indenfor USA (aht. kollegiale aftaler, formoder jeg) men de fleste kan man bestille som man selv ønsker. Priserne er virkelig til at betale, mener jeg.
Håber du gider overveje. Senere vil jeg "reklamere" for denne mulighed på åbent forum, da de fleste her har faktisk brug for den slags målinger, vores skandinaviske læger ofte er umulige at overtale til.... Vi snakkes
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
snart lavt stoffskifte
Av tone i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 26-08-05, 15:31

Svar med sitat
Bokmerker