Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Threaded View
-
02-01-10, 15:18 #11
Sv: NTFs veiledning for leger om Armour
Personligt mener jeg, at tager man i betragtning det enorme arbejde, der skal lægges i, hvis man vel at mærke vil arbejde uafhængigt af sponsorater - burde man involvere meget mere de pårørende til stofskiftesyge, da de fra første plads ser og oplever alvoren i de livs-hindringer sygdommen lægger for hele familier - og så har de pårørende jo meget mere energi og kræfter end de syge + kan de pårørende ikke direkte beskyldes for at være "farvet af sygdommen" som de syge.... Der kommer jo meget mere gennemslagskraft fra de raske end fra de syge... når man henvender sig til den raske del af befolkningen, der hvor græsrødderne arbejder for forskellige forbedringer i samfundet. Uden græsrøddernes hjælp bliver det svært at vinde gehør der, hvor magten (til forandringer) findes, mener jeg.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Armour Thyroid: Villedning av leger
Av Joni i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 92Siste melding: 03-08-15, 07:44 -
NTFs veiledning for leger om Armour
Av Kevlin i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 32Siste melding: 09-02-12, 08:46 -
Leger med erfaring med Armour?
Av Vigdis i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 02-11-09, 12:22

Svar med sitat

Bokmerker