Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
19-04-11, 12:35 #1
Hadde jeg lavt stoffskifte i 2005 tro? Trenger hjelp til BP svar :-)ar
Er ny her inne, og jeg må bare si at dette er virkelig ett helt utrolig forum!

Min sønns ØNH lege bare så på meg i 2 sekunder i går når jeg var der med han ang ørebetennelse og sa at 'Du vet du har struma, ikke sant?' Og jeg ååå er det det denne kulen er? Og rett på labben for å ta TSH, T4 og TRAS tro jeg det var. De får jeg svar på den 26 når jeg skal dit igjen. Etter han har fått svaret på den skal han da se om det blir biopsi eller hva som skjer.
Men kom plutselig til å tenke på at i fjor var jeg til utredning for massivt hårtap, noe de selvsagt ikke fant årsaken til og i 2005 ble jeg diagnostisert med MS(sikker diagnose pga flekker på MR og Spinal) og da kom jeg på at det ble tatt panel av meg. Men hørte aldri noe om lavt stoffskifte fra noen av legene da. Så da lurer jeg på etter å ha fått tak i THS og T4 fra disse 2 legene i dag hva dere mener?
2005:
TSH 0,86
FT4 11,0
B12 verdi husker jeg var lav og tok sprøyter hver dag jeg var innlagt(5 dg) og har gått på 3 mnd's vedlikeholdsdoser i etterkant til dags dato.
2010:
TSH 1,38
FT4 12,4
Er det noen som har noen synspunkter på dette? Tror dere jeg har LS? Jeg har vel mer eller mindre alle symptomene som går med LS også bare sånn at det er sagt
Lignende tråder
-
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005
Av knokkel i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 11-05-13, 22:25 -
Trenger hjelp ang lav binyrefunksjon og lavt stoffskifte
Av bibzi80 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 21-10-11, 07:12 -
Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Av devin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-11, 23:01 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
Ville du gått med en t-shorte det sto jeg hadde lavt stoffskifte på?
Av Larah i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 25-06-10, 22:06

Svar med sitat

Bokmerker