Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Threaded View
-
13-04-11, 11:51 #21
Sv: Kreft. Hva kan jeg vente meg?
Så fint at du skal inn og snakke med de på Radiumhospitalet snart. De har jo mye kompetanse, så skriv ned alle spørsmål du lurer på og ikke nøl med å forklare at du ikke er form og trenger mer hjelp enn det du får. Selv om dette er en prosess som tar tid, skal du ikke gå rundt og ha det SÅ fælt. Kanskje er du fremdeles overdosert siden du fortsatt er svimmel og har andre plager?
Har du en god fastlege oppi alt dette? Det tror jeg er viktig. Fastlegen min har nærmest tvunget meg til å ta lengre sykemelding da jeg var litt for ivrig og trodde jeg var i stand til å jobbe igjen. Og takk og lov for det!
Nå som jeg så smått har begynt å jobbe igjen etter 5 mnd kjenner jeg fortsatt at kroppen blir fortere sliten, og det tar lengre tid å restituere seg (og jeg har til og med sluppet de plagene du har nå...). Så igjen: Stikkordet er tid. Du er viktigst nå. Hvis du greier å fokusere 100% på dét tror jeg du kommer deg mye fortere.
Hvorfor er det mulig du slipper radiojod egentlig? Hadde du ikke spredning?
Klem
Lignende tråder
-
Multi knutestruma . Hva kan jeg vente meg etter operasjon?
Av Minimax i forumet OperasjonssalenSvar: 25Siste melding: 14-06-12, 22:31 -
Lavt stofskifte, men lægen syntes, vi skulle ”vente og se”
Av Buskhult i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 27-05-11, 09:45 -
Lei av å vente... på HelseNorge!
Av zeena i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 12-04-07, 00:22 -
Øke nå eller vente?
Av marge i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 14-03-07, 12:14 -
Bør jeg vente med Thyroxinbehandling?
Av chris i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 16Siste melding: 30-05-05, 13:37

Svar med sitat

Bokmerker