Har nå lest tråden Utslått av å spise?.

Og må nok erkjenne, at jeg må for alvor begynne å tenke på LCHF kosthold.

Jeg prøvde i går å spise mat bestående av yoghurt, eple, olivenolje, chasew nøtter og havregryn. Men det var dårlig sort!!!!
Fikk enorme indre fryseanfall, muskelkrampe, og tretthet. Etter å snakket med mor, var det bare gå å legge seg på sofaen, godt inntullet i pledd, genser, og collegegenser... Gikk over etter en stund. Men fyttikatta hvor vondt i magen jeg fikk senere...

Oki - jeg får prøve å finne ei god LCHF kokebok. Kanskje Doktor Dahlqvists kokebok er bra? Noe forslag til ei god kokebok, mottas med takk! Litt tungvint å sitte å stirre på nettet i timesvis, for å finne gode og alternative oppskrifter. Har jo fått en del gode forslag fra dere her inne. Men fantasien og kreativiteten strekker ikke til på dette området.... Som nevt i mine tidligere tråder, så går jeg for å sove når jeg er sulten. Fordi jeg ikke vet hva jeg skal spise.

Hva er det egentlig som skjer med meg? Før i tiden kunne jeg spise det meste, og hadde ingen problem. Men nå plutselig må jeg ta hensyn til absolutt alt sammen! Kan det være stoffskifte medisinen som gjør det? Eller er fordi at stoffskifte har begynt å fungere? Eller...?? Nei, jeg vet ikke hva som skjer her i min rare kropp....

Før, da jeg gikk på medisin for depresjon, kunne jeg ikke spise en type mat, nå når jeg har sluttet med de, og går på lev, kan jeg spise det jeg ikke tålte mens jeg gikk på disse foran nevnte medisinene, men kan igjen ikke spise det jeg tålte å spise da jeg gikk på dep med. Forstå den som kan det...

Men jeg har jo egentlig plagdes med magen i fra tenårene av. Slet jo voldsomt med treg mage og slikt. Og ikke kunne jeg spise alt sammen da heller. Men problemene har blitt alvorligere nå i den siste tiden.

Egentlig er jeg så utrolig lei av dette! Lei av å hele tiden tenke over hva jeg kan spise, og hva jeg ikke kan. Har egentlig bare lyst til å

Angående dette om candida. Er jo ikke sikkert at jeg har plager pga det. Skal jeg gå på kur for å få ned candidaen, hvis jeg har overflod av den, må jeg helst bo på en øde øy. Å holde seg borte i fra det den kuren krever, er helt umulig for meg. Da kan jeg ikke spise middag hos mor, eller være i selskap med henne og resten av familien. Da må jeg jo isolere meg totalt. For min familie forstår ikke mine problemer, og vil bli skuffet hver gang jeg sier nei til deres invitt. Så om litt, vil de ikke invitere meg lengre på besøk, fordi jeg ikke vil spise det de spiser. Og det går jo ikke. Jeg vil bli en ensom sjel til slutt.

Vel, det var dagens lille epistel...