Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
17-02-11, 16:13 #6
Sv: Merkelige kroppslige plager ved inntak av feks brød
Altså man kan få påvist candida i en afførings eller urin test, men det er ikke altid man kan stole på svaret. Selvom svaret er negativt, kan du godt have candida alligevel.
Ellers kan du prøve denne her:
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=11005
Men ja, en af symptomerne kan være dårlig udnyttelse af maden, fordi svampen "spiser" det hele. Det var det hos mig. Jeg kunne spise og spise og spise og stadig have en sultfølelse i maven.
Candida kan behandles med antibiotika, men der er også mange andre mere naturlige alternativer. Hvidløg, grapefrugtkerne ekstrakt, oregano olie, olivenblads olie er bare nogle af de ting der virker svampedræbende. Samtidig skal du selvfølgelig også udelukke ALT sukker(også frutsukker), da det er det svampen lever og vokser af.
Jeg har faktisk læst at slem Candida over længere tid kan forårsage hypothyreose
Når jeg bager "brød" maler jeg hørfrø til mel og undlader alt korn. Hørfrø melet blander jeg med blendet gulerod, rød peberfrugt, løg, kokosolie og krydderier.
Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
Lignende tråder
-
Plager etter leppebiopsi
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 05-10-10, 21:21 -
Alkoholsjokk etter inntak av 3 halv-litere på 6 timer....
Av benga i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 08-06-07, 14:25 -
etter inntak av levaxin
Av pusur i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 20-02-07, 17:55 -
Merkelige prøveresultater...
Av kris i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 01-09-05, 09:41 -
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Av ung mor i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 1Siste melding: 07-04-05, 11:21

Svar med sitat
Bokmerker