Sitat Opprinnelig skrevet av Jerene Vis post
(Jeg regner med at det ikke er fullt så ille, for da hadde du neppe fablet om å stikke innom jobben - du hadde snarere blitt dårlig bare ved tanken ... Bare et eksempel, altså.).
Hehe, Jerene, det er nettopp dårlig jeg har blitt bare ved å tenke på jobben, derfor så overraskende å tenke at jeg kunne ha gått innom på mandag. Men jeg gjorde det jo ikke da......;-)

Jeg har mange rare følelser ovenfor jobben akkurat nå, og det å ha lyst til å gå på jobb tror jeg må være et godt parameter. Samtidig tenker jeg at "kanskje jeg er blitt så glad i å være hjemme at jeg alltid vil grue meg til å begynne å jobbe igjen?" Ikke godt å si.

Takk for gode råd med tanke på stabilisering av dose. Det vil nok gå litt opp og ned fremover. Og ettersom formen min først ble elendig ved doseøkning, for så å bli bittelitt bedre hver dag den siste uken, regner jeg med at det er mange funksjoner som skal på plass. Det positive er at ft4 har gått opp, det tolker jeg som at jeg er på riktig vei :-) Akkurat nå reflekterer ikke tallene mine helt den formen jeg er i, men det er vel mulig at formen henger litt etter- som du sier. Skal ikke gjøre noe nå, før formen har vært stabil en stund :-)