Du må ta med i beregningen at du er kjørt ganske langt ned. Ikke alt du merker skyldes for lavt stoffskifte nå. Mye vil være ettervirkninger av lavt stoffskifte tidligere. Det er ikke lett å se hva som er hva, og jeg ser at du lurer på det. Utbrenthet kan godt henge i et helt år, for eksempel. (Jeg regner med at det ikke er fullt så ille, for da hadde du neppe fablet om å stikke innom jobben - du hadde snarere blitt dårlig bare ved tanken ... Bare et eksempel, altså.)

Fire uker er ganske kort tid for å vurdere om dosen skal opp eller ned. Hvis du merker bedring fra uke til uke så skal du helst ikke røre den, mener jeg. Vent til du blir litt mer stabil fra uke til uke. Det kan godt ta enda en måned.

Det er godt mulig at TSH endrer seg en del i de neste to ukene. Det tar seks uker på en dose før en kan være sikker på at TSH har stabilisert seg. Jeg vil gjette at T3 også kan synke noe fordi kroppen etterhvert tar unna mer av det når aktiviteten generelt går opp.

Når det gjelder ubehag/overdose med relativt høy T3 (som du hadde for to år siden) så kan du få høye verdier både fordi du går overdosert over tid, men også fordi doseøkningen er raskere/større enn kroppen takler. Dette er veldig individuelt. Så hvis du er en av dem som trenger relativt lang tid på å venne seg til endringer - da er det enda en grunn til å ta det litt med ro der du er nå.