Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
28-11-10, 11:53 #18
Sv: Lav TSH ikke så farlig - sier britisk langtidsstudie
Om det er lægerygter eller ej er nok mindre vigtigt set i lyset af de helbredsmæssige konsekvenser en Subklinisk Hypothyreose medfører for helbredet generelt. Både på kort og på langt sigt.
Hvis man er tvivl om lægernes dommedagsprofetier om suprimeret TSH tilfældigvis kunne passe - få bragt balance i tingene ved at søge oplysninger om effekten af permanent Subklinisk Hypothyreose - og her finder vi ikke noget så "harmløs" som knogleskørhed.... Nej, her skal man forlige sig med fare for udvikling af alvorlig hjertesygdom, leverkræft (mest kvinder) + en hel række andre livstruende sygdomme som udvikles af at kroppen befinder sig i en permanent tilstand af Subklinisk Hypothyreose.
Subklinisk Hypothyreose er nemlig den tilstand "lægernes rygter" etablerer ved at sigte efter at tilpasse TSH de "lovlige" referenceværdier. Disse lægernes referenceværdier er en effektiv fabrik til "fremstilling" af Subklinisk Hypothyreose. Det er en kendsgerning.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kalsiumtilskudd, farlig?
Av nora i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 16Siste melding: 11-11-14, 08:10 -
Legen sier jeg er OK
Av kurt i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 33Siste melding: 25-06-11, 07:16 -
Fett er IKKE farlig
Av Mod i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 0Siste melding: 08-07-09, 12:46 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01 -
Hvor farlig
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 26-04-05, 09:51

Svar med sitat
Bokmerker