Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
11-11-10, 17:17 #9
Sv: Alvorlig talt - Norsk thyrodeiaforbund
Antakelig fordi folk flest her ikke opplever dem som ressurser. Derimot finnes det flere som har opplevelser som minner om motarbeiding når de - som medlemer - har forsøkt å vise svakheter ved informasjonen forbundet leverer medlemmene sine og måten forbundet jobber på.
Jeg har iallfall funnet mer vettug informasjon her enn i materialet jeg fikk. Og det utgjorde 50% av redaksjonelle utgivelser for året...
Så selv om flere sier at lokallagene har vært verdifulle så har jeg valgt å ikke legge min person til medlemsmassen - etter å først ha meldt meg inn fordi jeg ikke trodde det var så skjevt som det viste seg å være i mine øyne. Jeg synes rett og slett innholdet var for dårlig til at jeg ville stå bak det. (Husk at i slike organisasjoner så betyr høyere medlemstall mer penger... både fra den enkelte person og fra sponsorer.)Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Alvorlig allergi som bare blir verre og verre.
Av Hild Adelen i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 28-11-10, 19:08 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Medisinsk norsk-engelsk-norsk ordbok
Av Sonja Midtlien i forumet BiblioteketSvar: 0Siste melding: 16-02-09, 20:51 -
Norsk litteratur om FT4 og FT3
Av marge i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 3Siste melding: 22-03-07, 11:22 -
Helseinformasjon på norsk
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 23-11-06, 00:42

Svar med sitat

Bokmerker