Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
09-11-10, 16:34 #5
Sv: hjelp...
Skal vi se:
- Jeg kan sove i 12 timer, og vil helst sove i 5 til...
- Jeg blir totalt utslitt etter en hel dag på jobb.. Tok meg selv i å nesten begynne å grine når jeg sto og laget middag en dag etter jobb, pga jeg var sliten.. Og jeg er liksom regnskapsfører.. så ikke så fysisk hard jobb liksom...
- Fryktelig tørre øyne om natten/morgen.. Men dette fikk jeg etter øyelaseroperasjon som jeg hadde i september 09.. Men det skulle liksom gå over innen et år... Så jeg vet ikke.
- Evig hodepine..
- Føler meg "ullen" i hodet
- Vanskelig for å konsentrere meg
- Økt plaget med angst. (har hatt dette tidligere, men var tilnærmet "frisk" i nesten 2 år.. og fikk det PLUTSELIG mer og mer tilbake.. Og jeg har det supert i livet, mtp mann, barn, hus, økonomi.. osv...
- mye svimmel.. (men dette er ofte i forbindelse med angsten)
- Går ikke ned i vekt.. Selv om jeg spiser fornuftig (holdt meg lenge på 1600kcal/dag, og gikk OPP i vekt...grrr)
- har også vært mye småsyk.. liksom aldri kommet meg skikkelig igjen.. Det siste 2 årene...
Jeg regner med at legen ikke kommer til å mene dette er noe å gå videre med.. Men dere mener jeg bør behandles? Og at jeg sannsynligvis har lavt stoffskifte?
Lignende tråder
-
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Forhøyet anti TPO høyt stoffskifte.
Av ElisabethA i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 10Siste melding: 20-03-11, 13:43 -
Ny på forumet - Lavt stoffskifte, høy Anti-TPO og cøliaki
Av Peon i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 26-10-10, 21:48 -
Hvilken form for lavt stoffskifte? Høy anti-TPO
Av Cossie77 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 19-03-10, 13:56 -
Siste måling viste anti-TPO 2550, og anti-Tg 10650
Av fredlund i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 15-06-05, 17:44

et klart eksempel til etterfølgelse
Svar med sitat
Bokmerker