Hey.

En liten oppdateing, og er i litt behov for samtenkning.

Gikk opp til 225 mg erfa, fra 195 mg erfa for noen dager siden pga økt tretthet.. Blr mindre trett, men føler et trykk i brystet som er ubehagelig, men dette gikk bort etter noen uker på 195mg.. Samtidig føler jeg meg fort sliten, men er på mange måter bedre enn for noen dager siden, men lurer på om dette har med for rask hjerterytme å gjøre (80 gi og ta i hvilepuls) og at det ble for mye doseøkning på en gang.. Jeg tenker å gå ned 15 mg og ta tingene fra der..men hva om dette trykket vedvarer? Andre som har gitt slike ting litt tid? Det er litt ekkelt da..

Var på ikea i dag, og kjøpesentere er mitt store mareritt, for her blir jeg fort sliten, får brainfog og alt blir bare vondt.. Men jeg holdt ut veldig lenge syns jeg, og fikk handlet mye fornuftig. Var lenge tålmodig med min kjære mor med å finne "svarte bokser" for kjøkken, noe som hun ikke fant.(Hun kunne jo ikke kjøpe noen andre da..) Og dette er jo 1000% forbedring enn for et par måneder siden da jeg omtrent ikke fant veien ut av et annet kjøpesenter..