Viser søkeresultater 61 til 70 av 612
-
01-05-06, 20:01 #61
Jeg trodde legene skulle lese resultatene av prøvene når dem kom tilbake fra laboratoriet :x Hvis det er slik at vi må passe på dette også, er det jo håpløst
Opprinnelig skrevet av cathrin
-
01-05-06, 20:19 #62
Hvor bra kan vi egentlig forvente å bli?
Jeg forventer å kunne leve ikke bare eksistere. Jeg forventer å kunne jobbe 100 % ellers klarer jeg meg ikke økonomisk ( må finne en rik man he-he)Jeg forventer å kunne komme ned i vekt å kunne ha på meg klærne mine igjen. Jeg forventer å kunne klare å trene og jeg forventer å kunne ha overskudd til andre ting enn jobb. Denne helgen var jeg på dugnad noen timer. Da jeg kom hjem var jeg så sliten at jeg gråt og kastet opp det kan jo ikke være normalt. Jeg vil bli meg igjen. Kanskje jeg forlanger for mye eller
Jeg tror ikke det er vår oppgave å følge med på blodprøvene våre. Legen min må være særdeles sløv. Her i Stavanger og sikker de fleste steder i landet har mange leger elektronisk post. Ved labratoriet ved Stavanger universitetssykehus blir blodprøvesvarene sendt til legen med en gang de er ferdi analysert. Dette tar ikke mer enn 1-2 dager avhengig av når prøven tas fordi de ikke blir analysert hver dag. Legen bør da ha et opplegg på hvor ofte de leser elektronisk post, noe min lege tydeligvis ikke har. Heldigvis har jeg en jobb hvor jeg kan sjekke mine egne blodprøver hvis jeg vil og gjett om jeg følger med nå? :twisted:
-
01-05-06, 21:22 #63
Jammen skal jeg begynne å mase litt jeg og
Jeg går på Levaxin, men føler meg på langt nær så pigg som jeg burde :( Blir fort sliten og er en del deprimert, trodde vel egentlig at det ikke kunne bli bedre, men etter å ha lest en del her, kommer jeg nok til å kreve mer prøver. Og svar så fort som mulig. :P
-
01-05-06, 23:00 #64
-
01-05-06, 23:32 #65
Rette innstillinga jenter!
Synes også at jeg (uten at jeg vil råde noen til noe angående behandling) bør slenge inn et innlegg her og fortelle at nedstemtheten (vil ikke kalle det depresjon, men mye trist har jeg vært) er den tydeligste forandringen hos meg etter at jeg gikk over til armour!
En stund trodde jeg at fremtiden min hadde dystre utsikter, og tenkte at det beste i livet mitt, det er nok den delen som allerede har vært . . .
Jeg har fortsatt endel småplager, pluss et par store, men jeg er gladere til sinns og takler motgang når det kommer
Det er ingen tvil om at det er t3-tilførselen som har æra for det.
-
02-05-06, 01:20 #66
Hva er det som feiler norske leger?? Jeg fikk beskjed om at jeg ville være bra på 3 uker. Jeg sa til gamle legen min rett i ansiktet at jeg hadde funnet flere ting som han hadde feil innformert meg om. Kalte dem løgner.. Ble så sint og lei meg at jeg ikke har ord når jeg oppdaget det :evil: Og nå har jeg noe å forholde meg til og da tar jeg boksehanskene på! :twisted:
Jeg forventer det samme jeg cathrin. Kan ikke se at det skulle være for mye å forvente ;) Vi må nok kjempe for å få det til, men jeg gir meg ikke med det første. Jeg fortalte min nye lege akkurat det sist lege timeHvor bra kan vi egentlig forvente å bli?
Jeg forventer å kunne leve ikke bare eksistere. Jeg forventer å kunne jobbe 100 % ellers klarer jeg meg ikke økonomisk ( må finne en rik man he-he)Jeg forventer å kunne komme ned i vekt å kunne ha på meg klærne mine igjen. Jeg forventer å kunne klare å trene og jeg forventer å kunne ha overskudd til andre ting enn jobb. Denne helgen var jeg på dugnad noen timer. Da jeg kom hjem var jeg så sliten at jeg gråt og kastet opp det kan jo ikke være normalt. Jeg vil bli meg igjen. Kanskje jeg forlanger for mye eller
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
02-05-06, 15:07 #67
Noen som vet åssen blodprøvene kommer til legen? Jeg mener de dukker først opp når legen går inn på dataen og åpner den elektroniske journalen og så klikker på blodprøver.
Da kan jo mye rart gå en lege hus forbi.
-
02-05-06, 15:14 #68
Legen min har ikkje data, han, så der går det i snegle-post!
Opprinnelig skrevet av nora
Journalen min er eit grønt ark pakka rundt alle lab-arka og arka han har skrive ting på tidligare. *hihi*Studine - ferdig skolert
-
02-05-06, 16:19 #69
Dersom legen har elektronisk post så blir prøvesvarene overført direkte. Ved sykehuset jeg tilhører skjer dette samme dag som de blir tatt. Dersom legen ikke har elektronisk post blir de sendt i brevform og så er det vel sekretæren til legen som legger dem inn på dataen.
-
06-05-06, 19:33 #70
Merkes det om man glemmer tabletten en dag?
eller er det bare psykisk at man føler seg trøttere?
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37
Svar med sitat
Bokmerker