Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 17 av 17
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Trur dem at noen som synes det er kult å sitte der å hoppe å riste ei uke da ?
    Hm.
    Skulle tro det var færre av dem enn av de som ikke blir bra på Levaxin.
    Og da vet jeg ikke om jeg også har hatt en misbrukermistanke ?
    Jeg var alltid åpen om doseforhold og sa ifra når jeg økte Levaxindosen. Også at hensikten var å se om det kunne bli levelige forhold på dette.
    Men jeg var jo hypokonder lenge så hvorfor ikke ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Misbruke Levaxin !? Hva i all verden skal vi oppnå med det da? Disse legene har jammen meg mange rare ideer.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Er det ikke slik at kroppsbyggere holdt på med thyreoideahormoner da? Eller var det bare T3??
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Før konkurranse bruker T3 for å få vekk underhudsfett slik at musklene skal synes bedre.
    Noen har fått dem til å tro til det virker.

Ser jeg skrev at noe gikk fortere ut av kromppen i et innlegg lengere opp her. Det var med to P-er da, og ingen fornærmelse var ment
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

baremei Gjest

Standard

Og noen tror at det er supert slankemiddel, side "forbrenningen øker".
    Og noen leger liker å tro at man spør etter levaxin fordi man er fet, ikke fordi man føler seg syk.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Akershus/Telemark
    Alder
    50
    Meldinger
    539

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nora
    De mistenker faktisk pasientene for å misbruke thyroxin noen ganger. Har lest det før. stod også i en artikkel om thyreoideahormonresistens, at noen er thyroxinmisbrukere. står i blekka i thyroidmanager, skrevet av refetoff mener jeg.
    Exen min misbrukte Levaxin... han trodde det var en enkel måte å gå ned i vekt på. Dette lærte han fort ikke var tilfellet.
    Men han klarte å overtale en lege til å gi han Levaxin, ved å si at han hadde både det ene og det andre av symptomer (uten å ha de).

Men han fant vel egentlig måten til slutt, han får nå testosteron sprøyter, som faktisk hjelper både psyken hans og vekta... :-)

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Nordland
    Alder
    45
    Meldinger
    533

Standard

Vet ikke om du har lest i noen av mine tråder, men jeg har en lignende historie som du beskriver. En kreativ lege satt meg på levaxin etter en blodprøve med tsh på 8,1. Så ble jeg overdosert 7 mnd senere (Og er enda sykemeldt). har gått nå ca 6 mnd uten medisin i hele tatt, og er bedre en jeg var på medisin, men har mange plager enda som synsforstyrrelser og utslitt , prikking i hode, vannlatningsproblemer etc.

Men jeg har enda ikke fått stabilt stoffskifte selv 6 mnd uten medisin, min TSH hopper opp og ned fra uke til uke.

SÃ… min erfaring er at det kan ta lang tid før man får kjertelen i normal drift. Men du er altså frisk nå var det så å forstå? Da skal du være meget glad

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Erfaringer med levaxin?
    Av snusmumrikken i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 9
    Siste melding: 13-09-08, 20:15
  2. Nå går det brått veldig dårlig.....
    Av Nettverk i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 4
    Siste melding: 12-02-08, 18:01
  3. Nå skal jeg slutte med Levaxin - litt skummelt?
    Av miramax i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 5
    Siste melding: 27-05-07, 12:56
  4. Svar: 4
    Siste melding: 30-05-06, 00:07
  5. Slutte med Levaxin...
    Av mona? i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 16
    Siste melding: 14-06-05, 19:27

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn