Viser søkeresultater 51 til 60 av 69
-
04-10-06, 08:23 #51madonna Gjest
Er du sykemeldt lissa? Eller hjemmeværende?
-
04-10-06, 13:57 #52
tja... jeg er masterstudent faktisk...
men jeg har litt lite å gjøre for tida siden jeg mangler noen duppedingser til prosjektet mitt...
i tillegg har jeg bare barnehage til minsten 2 dager i uka, så jeg sitter mye hjemme og arbeider... når jeg ikke sover da!
sykemelding er ikke noe for meg, for jeg har ikke jobbet på 5 år. den lønna jeg hadde gikk ikke å leve av, så jeg startet å studere.
dermed kunne jeg ikke sykemelde meg, for det har jo ikke studenter rett på...
hadde jeg hatt to jobber så kunne jeg greitt ha blitt sykemeldt fra den ene og fortsatt i den andre, men siden den ene jobben min var å være student, måtte jeg bare slutte i jobben. jeg klarte ikke begge deler, og kunne ikke leve at 150000,- brutto ved full jobb... merkelig nok!Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
04-10-06, 18:03 #53
Jeg føler meg uvel når jeg drikker trakter kaffe, pulver er tingen for meg. Men... blir ikke våken av noen type kaffe. Kan drikke mye rett før jeg legger meg men sover likevel som en bjørn zzzz
-
04-10-06, 21:06 #54
he he... den der har jeg også... eneste fordelen med et enormt søvnbehov... ikke engang koffein kan hindre min nattesøvn!
Opprinnelig skrevet av noengangererdetallright
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
-
02-12-06, 21:54 #55
Kaffe?
Jeg er veldig ofte svimmel og fjern. Begynner å lure på om det er kaffeen som har skylda. Håper ikke, for jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten kaffe. Noen som har lignende erfaringer?
Har lest noe om at kaffe kan ha betydninf for blodtrykket, men er det når man har høyt eller lavt blodtrykk at kaffe er bra? Noen som vet?
-
02-12-06, 22:01 #56
Uff ja tanken har slått meg også.Men så er det litt oppkvikkendes også.særlig på ettermiddagen når jeg er overtrøtt og må ha en pause.
-
03-12-06, 20:41 #57
Jeg drikker ALDRI kaffe. men er både svimmel og "tåkete"...
-
03-12-06, 21:43 #58
jeg er svimmer og tåkete og fjern både med og uten kaffe... eneste forskjellen er at jeg er mindre trøtt med kaffe enn uten
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
-
03-12-06, 23:20 #59
Jeg har det som Lissa
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
04-12-06, 11:24 #60
Når jeg har vært på det værste med lavt stoffskifte har jeg drukket kaffe for å kunne holde ut. Ble våken av det, men ikke svimmel.
Lignende tråder
-
jobbe med hva og hvordan?
Av Pebles i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 13-02-10, 04:41 -
Hvordan går jeg frem?
Av gevega i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 10-03-09, 09:11 -
Hvordan får jeg T3 op?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 15-12-07, 20:44 -
Svimmelhet, hjertebank, hetetokter og angstannfall
Av eva i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 12Siste melding: 08-05-05, 21:03
Svar med sitat
Bokmerker