Har nå testet ut Armour siden 1 des. 06. - både alene og i kombinasjon med Levaxin. Grunnen til at jeg sluttet med Levaxin var at jeg hadde endel plager, bl.a. mye vondt i ledd og muskler, samt mye smerter i forbindelse med endringer i syklusen min. Disse plagene forsvant ganske fort etter at jeg sluttet med Levaxin!!
Gikk over fra 150 ug. Levaxin og 10 ug. Liothyrornin til en startdose på 1/2 g Armour. Var fult sykemeldt fra uken etter at jeg byttet medisin (formen gikk rett ned for fult) og har egentlig ikke kommet meg helt ovenpå ennå (jobber nå 60%). Jeg har kommet opp i en dose på 3 grain Armour - men hodet henger ikke med, blir utrolig fort sliten og desorientert, klarert ikke å fokusere på ting jeg holder på med, o.s.v. Sånn sett følte jeg meg bedre da jeg prøvde med et tillegg av 50 ug. Levaxin, men da kom muskel og ledd-smertene krypende igjenn :( Sluttet med Levaxin og smertene ha nå forsvunnet litt igjen - samtidig som hode og konsentrasjonen har blitt dårligere.

Har nå kommet frem til at jeg har tre valg:

*Bare Armour og godta at hodet ikke henger med
*Bare Levaxin (og liothyronin?) og ha muskel og leddsmerter, +++
*Kombinasjon Levaxin/Armour og ha litt av begge plagene

Sånn som jeg føler det nå er det nok det siste alternativet jeg går for, samtidig som det er lite motiverende å tenke at det ikke er noen annen løsning. Derfor spør jeg dere:

Er det noen som har noen tips på hva jeg gjør nå - ev. andre ting jeg kan prøve???

Setter utrolig pris på tilbakemeldinger!!