Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
17-06-06, 17:34 #1
Bruker
- Medlem siden
- Jun 2006
- Sted
- Akershus
- Meldinger
- 13
Har jeg lavt stoffskifte? Hvordan tolke tall??
Jeg tok noen blodprøver for 2 mnd siden, med brev tilbake hvor det stod "mulig hupotherose?" , og beskjed om å komme tilbake for å ta en prøve til.. Svarene fra den første prøven har jeg ikke for hånd, men TSH husker jeg var 5.1.
På den andre prøven jeg tok 1 mnd senere var TSH plutselig 6.7. De andre verdiene(samme prøve) var: Fritt T4: 13 og Fritt T3: 5.3..
Når jeg leser om symtomene på hypotherose, kjenner jeg meg igjen i veldig mye faktisk..selv om det isåfall ikke er noen alvorlig for for lavt stoffskifte jeg har. For ettersom jeg leser her, tror jeg at jo høyere TSH er - jo mer alvorlig er det - ikke sant?
Jeg har fått en ny legetime for å diskutere videre ktr.opplegg...Er det snakk om evt tabletter da? Isåfall lurer jeg på om jeg ikek skal forsøke homeopati først for å se om det kan hjelpe.
Er det noen som kan tolke tallene mine, og fortelle meg sånn ca hvor jeg ligger? Og hvordan er det mulig at TSH blir så mye høyere på bare 1 mnd?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Hjælp til at tolke disse - Synes selv det er lavt
Av Nocturne i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 10-07-08, 23:37 -
Hvordan tolke dette?
Av anitab i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 25-01-08, 16:21 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Hvordan skille høyt stoffskife fra lavt på symptomer
Av sverre73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 12-12-06, 12:13

Svar med sitat
Bokmerker