Sitat Opprinnelig skrevet av baremei Vis post
Min lege har vært fabelaktig på dette. Og min Armour-resept kommer derfra, og han har en eller to til på armour.

Og din tsh er fremdeles 0,02? sier han. Du er slækk? FT4 på 12? FT3 er normal? Over midten, ja? Men vi øker igjen, vi, litt mer levaxin denne gangen. Ok? Fordi atte sånn atte osv.

Et skikkelig surrehue med administrative ting, men klartenkt og dyktig på faget sitt. Men så lenge man vet om surringa er det greit, det er bare å sette seg på ham til man har fått papirer og slikt. Alt man skal ha der og da er greit, det er ting som skal sendes og ordnes han har surret litt med. Men jeg tror han har blitt bedre.

Og jeg har en voldsom respekt for irrgangene i hjernen hans, han tenker i sammenhenger ingen andre leger har gjort - som jeg har møtt, da. Og dem er det mange av etterhvert. Dessuten har han lagt seg ut med en legestab på SIA, han beskyldte dem for å tenke snevert om en pasient - dvs "psykisk". Det viste seg å være veeeldig fysisk, så han fikk rett.
Jeg fikk hele historien og lo godt.

Hvor bor du? Han holder til på Frogner i Sørum, 10min nord for Lillestrøm.

Det var en annen her fra forumet for lenge siden som var hos ham, men jeg hørte aldri noe mer fra henne, og vet ikke hvordan det gikk.

Da ringte jeg ham først, og spurte om det var greit at jeg anbefalte "en som meg" til ham. Og det var det.
Les mer...