Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
13-05-07, 16:23 #1
Beskjed om å senke dosen med Armour fordi prøvesvarene var litt høye
For 3 uker siden ( tror jeg hypo hjerne you now) fikk jeg beskjed om å senke dosen med Armour fordi prøvesvarene var litt høye. T4 på 29 og T3 på 12. Så jeg har senket da og tar nå 1 tablett på 2 gain. Føler meg i dårlig form. I helgen har jeg sovet hele lørdag. Nå har jeg vært uten en liten tur, men må sove igjen kjenner jeg. Noe er galt.
Så sitter jeg her da i min rotete leilighet, med fett hår som må vaskes det også, jeg har nettopp spist en særdeles usunn middag bestående av burger og pommes frites kjøpt på bensinstasjon. Får sove litt så må jeg rydde og sove , rydde etc. I morgen er jeg nødt til å komme meg på jobb på en eller annen måte. Cola og kaffe i blanding får blir løsningen. Det ble mye klaging dette.
Går og sover litt jeg.
-
13-05-07, 16:34 #2
det der hørtes ut som min Levaxinhverdag før jeg "hypret" meg opp
høres ut som om de er for lav... for lite T3 kanskje? er det ikke da man blir sånn på tross av "bra" TSH?Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
13-05-07, 19:36 #3
Cat, du har da alltid hatt avvikende tall, vel?
Noen få har det og skal doseres etter symptomene....
Vi andre ville vært hyper med de tall.
-
13-05-07, 19:46 #4
Vel de tallene var for noen uker siden og da hadde jeg det ganske bra. Nå kan jo tallene være helt annerledes.
Lignende tråder
-
Frykter at jeg vil få beskjed om å senke min dose Levaxin.
Av Tussejenta i forumet TSHSvar: 21Siste melding: 31-12-10, 09:32 -
Armour. Øke dosen?
Av Bellissimo i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 14Siste melding: 11-02-10, 09:38 -
bør jeg senke dosen?
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 16-12-07, 12:24 -
Bør jeg øke Armour-dosen? + Lumbago
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 23-11-07, 01:33 -
senke skuldrene med kortisol på 715?
Av tor31 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 30-01-07, 15:00
Svar med sitat
Bokmerker