Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
21-11-09, 21:07 #1
Hej. Mitt navn er Anne og jeg er fra Danmark
Mitt navn er Anne og jeg er fra Danmark
Jeg har hypotyreose siden 1987 og fikk Eltroxin, som har fungert bra uten problemer, inntil GlaxoSmithKline Endring av tabletten, nå kalt "New Eltroxin"
Det startet i juli 2009 at jeg fikk en masse uforklarlige smerter i kroppen, da jeg begynte å ta "Ny Eltroxin", sammen med svimmelhet, kvalme, kraftige magesmerter, stort vekttap, hjertebank, ømme lymfekjertler i halsen, blå merker i hud, negler løsnet og ble Hvit ½ cm ned. Enorm tretthet, kalde hender og føtter, nummenhet i armer og hender, gallestein smerter, brystsmerter, rygg / lumbale smerter, blemmer i munnen med blemmer og hoven tunge. Overaktiv blære, nervøsitet, nedsatt hørsel.
Jeg har studert lengden og bredden, mange blodprøver, røntgen, studerte i mage / tarm duodenal etterforsket av ørelæge, undersøkte lunge spesialist.
Ingenting uvanlig å se overalt.
Jeg sluttet å ta "Ny Eltroxin" på 10.10.2009 og smerte og alle de andre symptomene forsvant.
Jeg ønsket å få Euthyrox, og startet dem på 28/10/2009. Det eneste jeg sliter med nå, er svimmelhet, og jeg er blevet lukt / kjemiske intollerant, det vi kaller MCS i Danmark.
Nå kan jeg ikke bruke sminke eller kremer, hvis der er konserveringsmidler, parabener, formaldehyd, farge eller parfyme i. Det er utrolig vanskelig å finne noe, hvori disse stoffene ikke finns.
Jeg vil gjerne vite om det finnes andre med liknende symptomer og gener? og Er det noen typer Metabolsk medisin er bedre enn Euthyrox?
Anne
Lignende tråder
-
Anne's tankespinn
Av abr81 i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 12-05-11, 14:45 -
Konkurranse om ett nytt navn
Av Ruth Roland i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 42Siste melding: 09-04-11, 17:13 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40 -
Anne Ma - Ny tyreoidea utredning
Av Anne Ma i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 25-01-07, 10:25 -
Anne Ma
Av Anne Ma i forumet PresentasjonerSvar: 22Siste melding: 10-11-06, 18:58
Svar med sitat
Bokmerker