Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Aug 2007
    Meldinger
    7

Standard Hei alle sammen:)

Min historie.
    Jeg har en mor som hadde høytstoffskifte og ble i ung alder opereert for struma. Så det så ut som om noen hadde kappet hodet av henne.hehe. Jeg har også en søster med lavt stoffskifte, men har aldri falt meg inn at jeg kunne ha det selv.

Så jeg tenkte ikke i de baner da jeg fikk plutselig vekt økining, nesten 10 kg på kort tid.Jeg var sliten og trett. Jeg trente mye og spiste sundt. Men pga ekstremt høy aktivitet på jobben trodde jeg at det var grunnen til at jeg var så sliten. Jeg jobber i forsvaret og på de tider hadde vi en travel hverdag.Jeg gjennomførte også en knall hard øvelse hvor vi fikk en fisk på deling på 5 dager.Skjønner ikke at jeg overlevde.

Så da jeg ble gravid sa jeg til legen dette om vektøkningen og trett heten og at jeg ikke helt kunne skjønne dette. Ved en tilfeldighet spurde han om vi hadde noen sykdommer i familien og jeg nevnte stoffskiftet. Da tok han noen tester og jepp, her var det noe galt ja. hehe

Han var imponert over at jeg klart å så opp av sengen.Så der fikk jeg svar på hvorfor jeg har måttet kjempe så hardt med meg selv for å gjøre alt jeg måtte i jobben min.

Etter dette gikk jeg til legen hver 14 dag i mange mnd og etter 7 mnd var jeg på nett igjen Kjempe fornøyd med legen min. Og min mann fikk en helt ny kone som ikke bare lå og sov når sjansen var der.hehe.

Jeg er glad jeg har fått den oppfølgingen jeg har fått og at det tok bare 8 mnd fra jeg fikk det til jeg var i normal igjen. Jeg merker med en gang hvis medisinen ikke fungerer og må øke dose og drar da til legen.
    Jeg har en datter og venter en sønn i magen. Det er som natt og dag disse 2 svanegrskapene Helt topp
    Så nå tenkte jeg at jeg måtte sette meg inn i hva dette stoffskiftet er fornoe.hehe. Har hatt det i 1, 5 år nå
    Hilsen Leia

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Hei Leia

Velkommen skal du være. Godt å høre en lykkelig historie om stoffskiftet også.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Velkommen skal du være.

Håper at du vil trives.

Lignende tråder

1. Hei alle sammen, jeg er ny.
    Av belit i forumet Presentasjoner
    Svar: 2
    Siste melding: 26-07-07, 23:04