Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
02-06-07, 21:28 #1
Bruker
- Medlem siden
- Sep 2006
- Sted
- sørlandet
- Meldinger
- 9
Kan kjertelen bli skadet av whiplash?
Lurer på om nakkevirvler kan klemme på skjoldbrusk kjerterlen?
Har whiplash.... Har hørt at den kan bli skadet i en slik ulykke! Noen som vet?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
02-06-07, 22:05 #2
Jeg aner ikke om de kan komme i klem.
Men legen jeg går til mente at en slik skade kan utløse lavt stoffskifte iallefall. Det er visst noe Hegge mener også.
Har selv nakkesleng, og er nå på prøvebehandling på Levaxin (slår ikke ut på blodprøver), så vet jo ikke om jeg har lavt stoffskifte.
Kan jo få mange lignende symptomer etter en nakkesleng.
-
03-06-07, 12:50 #3baremei Gjest
Traumer generelt, fysiske som i skader eller psykiske som i opplevelser, har "rykte" på seg for å kunne utløse stoffskifteplager eller andre autoimmune sykdommer, f.eks. fibro, revmatisme etc.
Virker nesten som om hvis kroppen har fått sjokk klarer den ikke alltid å jobbe seg inn på rett spor igjen.
Men det heter seg også at man sannsynligvis ville fått det uansett, siden det da har ligget latent. Det vet jeg ikke helt om jeg tror på, men...
-
03-06-07, 16:45 #4
jeg har hatt wiplasch. Jeg fikk hjelp av kiropraktor som konstaterte skaden. Jeg har jo lavt stoffskifte da. Fikk det et års tid senere. Da var jeg jo kvitt skaden så vet ikke om det har noen sammenheng.
Lignende tråder
-
Noen her som har fjernet kjertelen med Rad Jod / operasjon?
Av Roald i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 10-08-07, 22:12 -
Hypothyreose/whiplash
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 07-01-07, 08:59 -
brystkreft og kuler i kjertelen
Av skaye i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 30-10-06, 09:01 -
Knuter i kjertelen.
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-06-06, 08:55 -
Hva betyr dette?? At kjertelen simpelthen er død??
Av Yvette i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 18-05-06, 17:46
Svar med sitat
Bokmerker