Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Tråd: RAR HODEPINE

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard RAR HODEPINE

Jeg har fått en rar og ubehagelig hodepine i dag. Den sitter rett over øret, og kommer bare av og til med jevne mellomrom som om noen stikker meg inn i hodet. Ikke så lett å forklare men det er en brå smerte som kommer å forsvinner for så å komme tilbake etter en stund.( når jeg tror at nå har det gitt seg).

Noen som har peiling på hva som utløser sånn rar hodepine. Håper det går over til i morgen jeg skal på jobb.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    237

Standard

Jeg har også slitt med smerter rundt øret - en type hodepine liksom...(spesielt litt foran mot kinnet). Intense smerter som kommer og går. (Det kan kanskje komme av vondt i nakken/skuldre, som jeg har hele tiden.)

Synes at det er veldig mange av oss som har vondt i nakke/hoderegionen. Dette, og andre smerter, blir ofte diagnostisert som "fibriomyalgi" - eller stress-smerter.

Det jeg lurer på: er det en sammenheng her med det lave stoffskiftet? Er vi mer utsatt for stress-symptomer enn andre? Noen som har svar på hvorfor?

Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    360

Standard

Nosy, hvis du har vondt ved øreflippen mot kinnet KAN det være fordi det ifølge refleksologer/soneterapauter, er der området for skjoldbrusk kjertelen sitter.

Fibromyalgi og stoffskiftesykdom går vel hånd i hånd ja......Ikke vet jeg hvorfor det er slik.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av pling
    Nosy, hvis du har vondt ved øreflippen mot kinnet KAN det være fordi det ifølge refleksologer/soneterapauter, er der området for skjoldbrusk kjertelen sitter.

Fibromyalgi og stoffskiftesykdom går vel hånd i hånd ja......Ikke vet jeg hvorfor det er slik.
    jøss har dette hele tiden jeg.....
    jeg har også stikkende smerter like over øret...

Lignende tråder

1. Hodepine og hypothyreose
    Av Bittebitt i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifte
    Svar: 6
    Siste melding: 09-05-10, 10:55
  2. Hodepine og øresus foran dataen
    Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 2
    Siste melding: 25-01-08, 15:43
  3. Hodepine
    Av Stina i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifte
    Svar: 15
    Siste melding: 25-09-07, 23:54
  4. Hodepine av Armour?
    Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 2
    Siste melding: 06-06-06, 00:00

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine