Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
09-02-07, 13:15 #1
Henvisning til endokrinolog
Hei!
Jeg er ny her og vil først rette en takk til den som opprettet dette forumet, og til alle dere som deler kunnskapen deres! Det betyr virkelig masse!
Jeg er full av spørsmål, men har snart eksamen, så må prioritere konsentrasjonen min om den i første rekke. Men – en ting lurer jeg på om noen av dere har gode forslag til… Jeg har nemlig time hos lege på mandag, og skulle gjerne hatt tips til hva men sier for å bli henvist til Endokrinolog, eller til nærmere undersøkelser av skjoldbruskkjertel og stoffskifte? Jeg er 25 år, har hypothyreose og har tatt Levaxin i snart et år. Men jeg synes ikke legen min har nok kunnskap om sykdommen min og vil gjerne diskutere flere ting med en spesialist. Jeg lurer også på om det er mulig å utrede mer om årsaker til at jeg ble syk etc.
Noen gode tips?
På forhånd takk og god helg!
Synne
-
09-02-07, 22:05 #2
Hva med å si at: Jeg lurte på om jeg kunne få komme til undersøkelse hos en endokrinolog for det har jeg jo ikke vært.
-
10-02-07, 13:16 #3
Finner du svaret er det fint om du sender den til meg på PM. Jeg har prøvd i snart et år!
Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
10-02-07, 16:07 #4
Glemte å skrive at det alt er prøvd. Legen min er av den typen som er fornøyd når blodprøvene ser ok ut.
Opprinnelig skrevet av cat
Lignende tråder
-
Kan en endokrinolog
Av janike i forumet EndokrinologerSvar: 17Siste melding: 20-09-07, 21:15 -
Hva bør være med i en henvisning til Aker Universitetsykehus
Av Tussa i forumet Hos legenSvar: 14Siste melding: 14-04-07, 17:03 -
Privat endokrinolog
Av Lisbeth i forumet EndokrinologerSvar: 10Siste melding: 27-02-07, 22:07 -
Spesialisthelsesenter med endokrinolog
Av Sonja Midtlien i forumet EndokrinologerSvar: 0Siste melding: 19-07-06, 22:36 -
Har vært hos endokrinolog
Av mona? i forumet EndokrinologerSvar: 18Siste melding: 11-09-05, 12:17
Svar med sitat
Bokmerker