Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard røde klumper i ansiktet

Noen som vet om det har noe med stoffskiftet å gjøre?

Det ser ikke ut som kviser, mer som et slags utslett eller noe , vanskelig å forklare skikkelig. Små røde nupper i huden i ansiktet. Jeg har tørr hud.

har tenkt litt på rosasea, for en dag etter at jeg var i dusjen og tok litt varmt vann i ansiktet så spratt de liksom frem.

Eller kanskje det er fett

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard

Har det på ryggen jeg. Enn byller er du plaget med det? Dette er ikke kviser, men store røde klumper som gjør utrolig vondt. Nuppene klør de?
    Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Brennede utslett som ikke er kviser kan være DH (sjeldent)
    http://www.home.no/notag/dh/

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    lillehammer
    Meldinger
    68

Standard

hei cat
    har ikke sånne, men kviser og byller vokser opp både her og der..utrolig slitsomt å se ut som en fjortis når man er førtis har begynt å bruke en krem jeg fikk av legen,aberela 0,005 % så får jeg se om det hjelper litt..men er veldig tørr jeg og,sånn flekkvis over hele kroppen...bedre om sommer`n

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Klumpene hverken svir eller klør eller er vonde. Men om de ikke går bort får jeg få legen til å se på dem for sikkerhetsskyld for å se om det er et slags utslett.

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    lillehammer
    Meldinger
    68

Standard

er nok like så greit det ja,å få legens mening om det..har lagt merke til noe rart med meg selv,har det med å skylde alt jeg får av rare ting på dette hersens stoffskiftet da.. tenker noen ganger om jeg ikke har hatt stoffskiftet så kanskje jeg har hatt noe av alle mine rare plager lell?eller ikke?søren ta meg ikke enkelt dette støtt...håper det bare er en filleting som er blåst bort i morgen for deg... ønsker deg en god natt

Lignende tråder

1. stiv i ansiktet
    Av pling i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 17-05-07, 20:36
  2. Nummen i ansiktet!
    Av Maia i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 21-01-07, 15:30

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder