Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard 1/4 dels tablett mindre merkes det?

jeg er fortvilet over å ha funnet ut at jeg ligger noe høyt. T4 på 32 og T3 på 13. Syns det er vanskelig å regulere dette dumme stoffskiftet jeg. Har prøvd mindre dose, men det var for lite.

Tror dere det hjelper om jeg tar 1/4 dels tablett mindre?
    Synd at jeg ikke får kjempemasse energi når jeg ligger for høyt eller raser ned i vekt. Men nei, syns magen så større ut enn på lenge jeg.

Får la være å ta medisin i et par dager og så redusere dosen Jeg er redd for hva legen kommer til å si også. Tenk om han ikke vil skrive ut Armour til meg mer.

Dette ble mye klaging, men er det andre som har det sånn? Så uregelmessig.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

1/4 tablett...? Ehhh....1/4 av hva? Er det 1/4 grain du snakker om? Hvilken styrke bruker du? Mulig jeg har oversett og burde vite dette.
    Ikke er jeg god på å gi råd heller.

Hvor mye tar du nå da cat? Mikser du i Levaxin? Hvis ikke - hvordan får du en så høy ft4? Raste i bunn på meg etter at jeg gikk over til Armour...

Vil også ned i vekt, men tør ikke dosere meg ned. Har gjort det en gang og det er nok. Ubehagelig sitring og skjelving, svimmel...brrr....

Håper du finner ut av det!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg bruker 4 grain. Har prøvd å bruke mindre , men det fungerer ikke på meg. Jeg trenger nok litt stor dose fordi jeg bruker epilepsimedisin i tillegg.