Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Pondusklinikken
-
17-11-06, 14:27 #1
Pondusklinikken
Visste ikke helt hvor jeg skulle sette det henn, men prøver her.
Jeg har fått time ved denne klinikken i Bergen,er det noen som har erfaringer derfra?
-
02-12-06, 22:18 #2
Jaja ingen som hadde erfaring derfra?Men nå har jeg det.Putta baby i vogna og satte meg på toget til Bergen.
Her skal det gjøres noe med overvekta
På klinikken hadde jeg en prøve time hvor dem spurte litt om grunnen til at jeg hadde kontaktet dem.Jeg fortalte om mitt stoffskifte problem og dertil problemer med å ta av.Jeg ble satt på en maskin som regner ut fett prosent, BMI osv.Den regnet også ut at jeg hadde altfor mye vann i kroppen.Dette var faktisk på en dag da jeg følte meg helt fin
Maskinen regnet ut hvor mange kalorier jeg skal ha.Neste gang tar jeg natt toget bort,da skal de ta blodprøver av bla,stoffskifte.Dette virker veldig ordentlig med leger som er utdanna på området.
Grunnen til at jeg tok kontakt med dem er at jeg kjenner ei som har slitt i årevis med overvekt og ho kunne ikke få fullrost dem.Og det syns.
-
04-12-06, 23:53 #3
Så spennende Lindalorraine ;)
Er dette en privat klinikk?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
05-12-06, 17:01 #4
Svar med sitat
Bokmerker