Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: kortison?
-
23-10-06, 20:00 #1
kortison?
Hei igjen... sitter nå her å lurer. er det noen som har erfaring med at stoffskiftet kan forandre seg hvis man får kortison ? hadde betennelse i skulder for en tid tilbake og fikk to sprøyter...
-
23-10-06, 20:15 #2baremei Gjest
Og hva mener du skjedde?
Du skriver litt for lite til at det er lett å mene noe - men ja, stoffskiftet ditt kan ha blitt litt høyere en stund (eller egentlig ikke, men det kan kjennes slik ut, og det er binyrene som får et kick).
-
23-10-06, 20:21 #3
har et innlegg tidligere hvor jeg fortalte hva som er skjedd...... sitter nå her å spekulerer da vet du... orker stort sett ikke noe annet. orker nesten ikke det heller
-
23-10-06, 21:36 #4baremei Gjest
Hmpf. Og du tror oss hypohjerner klarer å holde styr på at det var akkurat du som sa noe om akkurat det i en annen tråd?
Kjære deg, vær snill med oss, da...
Kan du gjenta i denne tråden - jeg klarer ikke huske slikt.
-
23-10-06, 23:36 #5
legg inn en link til det forrige innlegget da vel?
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
24-10-06, 00:05 #6
http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewto ... ight=#8630
(Det er lett å finne alle innleggene til en bruker ved å gå inn på profil.)
-
24-10-06, 08:34 #7baremei Gjest
Det vet jeg, men skal jeg behøve å gidde det, da?
Det synes jeg spørsmålsstiller kan klare for oss - så kan jeg svare da.
Blir for mye blaing frem og tilbake ellers, hvis det blir mye av det, og da gidder man jo ikke... Og når jeg har bladd to tilbake og tre frem igjen har jeg allerede glemt hva jeg hadde tenkt å svare på, eller så er formuleringene jeg hadde klare borte vekk.
Lignende tråder
-
"Ufarlig" dose kortison?
Av Stina i forumet HydrocortisonSvar: 26Siste melding: 19-06-08, 17:47 -
Binyrer, kortison og slikt
Av pandalakris i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 06-02-08, 21:03 -
kan kortison påvirke puls og hjertet?
Av rikke i forumet HydrocortisonSvar: 5Siste melding: 29-03-07, 08:36
Svar med sitat
Bokmerker