Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard EN SPESIELL GAVE...

Naboen min skal være borte noen dager og jeg skal mate katten hennes.

Nettopp hørte jeg noe mjauing utenfor som ikke var fra min katt. Der var den med en gave til meg. Det var en død mus. Måtte jo skrøyte mye, ellers vil de i følge kattebøker bare komme med mer. Skal visstnok være deres måte å bidra til husholdningen på.

Kom på en annen katt jeg var så heldig å ha noen år. Hun kom en gang hjem med en tøffel.! Ellers var det bare rare ting hun kom hjem med som snegler og mark og naboens filledukke.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard

Katten min kom hjem forleden dag med den største rotta jeg noen gang har sett i mitt liv! *grøss*
    Han la den selvfølgelig på matta på trappa som en hyggelig hilsen til meg... Jeg har funnet ut at snøskuffe + hagerive er perfekte redskap for å kvitte seg med slike gaver, jeg bruker dem som "feiekost og brett" og kyler mus og rotter ut på åkern med en flott "swung" på snøskuffa!

I dag våknet jeg av et forferdelig bråk på soverommet, jeg trodde det måtte være innbrudd, jeg. Men neida. Det var bare pus som skulle vekke meg. Han smelte vekkerklokka fra nattbordet og inn i panelovnen av full kraft! Jeg fatter ikke hvordan han greide det, men det smalt i alle fall noe vannvittig! Tror han ble en smule overrasket selv også...
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Tøff katt du har!

Da jeg bodde hjemme hadde vi en katt som var en god jeger. Hun fanget både mus og rotter. En dag jeg satt og strikket falt nøste under sofaen. Jeg skulle se og der lå en stor rotte. Det ble oppstandelse i familien og til slutt mannet far seg opp og fikk ut rotta som viste seg å være død.

Lignende tråder

1. Lyst på spesiell mat?
    Av cathrin i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 3
    Siste melding: 25-05-06, 21:36

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •