Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
-
04-10-06, 20:45 #1
SPARING AV ARMOUR HVORDAN VILLE DERE GJORT DET?
Jeg har lite Armour igjen. Dersom jeg bruker så mye jeg vil har jeg bare ut uken.
Hva er best å redusere dosen, samt ta annen hver dag? Til nå har jeg redusert dosen, men ønsker egentlig å øke den for å se om den fryktelige kløen som gjør meg gal og bare lar meg sove 2 timer hver natt forsvinner.
Den nye legen jeg har fått kunne ikke hjelpe med dette før han hadde fått papirene mine det hjalp ikke at jeg sa at siste blodprøver på nyrer, lever og elektrolytter var normale.
Skal drive å lære noe nytt også på jobb, så jeg bør helst være litt klar i hodet. Lenge å vente 6 uker på Armour. Jeg har bestilt et synonym preparat og håper det kommer den 8. Sist var det noe tull og det kom ikke når det skulle.
Hva ville dere gjort.
-
04-10-06, 20:56 #2
er det ingen som har hamstret her inne som kan hjelpe deg?
Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
-
04-10-06, 21:00 #3
herregud måman hamstre det også?
hvordan funker dette da? må man søke for hver gang man skal ha påfylling?
undskyld at jeg spør så dumt, men jeg vurderer å spørre om å få prøve ut dette og aner ikke hva jeg begirmeg inn på...Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
04-10-06, 21:05 #4
Dersom du er så uheldig som meg og ikke har funnet en lege som vil bestille det på registreringsfritak til deg så må du bestille på nettet.
Du kan jo bestille så mye du vil, men det koster jo en del da så jeg har ikke råd til mer enn 2 bokser pr. gang. Helst ikke det heller så har til nå bestilt 1.
Hamstring er nødvendig for slike tilfeller som når firmaet ikke har mer på lager på f. eks som nå 6 uker, da kan man risikere 6 uker uten medisin i alle fall om man ikke vil bruke Levaxin i mellomtiden og det vil ikke jeg for det virker ikke likevel blir bare feit.
-
05-10-06, 10:11 #5
Hvor mange grain tar du om dagen igjen ? Mulig jeg kan hjelpe deg med litt inntil du får selv...
-
05-10-06, 12:48 #6
Hei Cathrin

Lykke til
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
05-10-06, 14:58 #7
Til Leya
Det ville vært kjempefint. Jeg tar 3 gain til dagen.
Hadde tenkt å øke en periode til 4 pga å se om det hjelper for kløen, men i går klødde jeg ikke så mye så kanskje det hjelper med olivenolje i stedet? Har brukt det lenge men kanskje huden er fornøyd nå.
-
05-10-06, 19:24 #8
Kløinga er høydosesymptom hos meg, så det er forskjell på hvordan symptomene oppleves.
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
05-10-06, 19:55 #9
HEi Leya...jeg ble så glad når jeg så hva du skrev om å låne bort litt til cat,det et STORT og FLOTT. godt det finnes Leyaer...he he
Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
-
05-10-06, 21:27 #10
Helt enig Sandra. Jeg er deg evig takknemlig Leya om du vil da.
Lignende tråder
-
Hva ville du ha gjort? Tromsø eller andre steder?
Av Veronica i forumet Hos legenSvar: 9Siste melding: 11-11-08, 15:04 -
Hva ville dere lagt i noenlunde normalt hold?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 17-11-06, 18:04 -
armour... hvordan bestiller dere?
Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 29-10-06, 15:10 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35
Svar med sitat
Bokmerker