Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard Noen som bruker Amaryl her?

I følge legen min har jeg nå så høyt blodsukker at jeg må ta medisiner for det.
    Jeg prøvde Glucophage sist høst, men måtte kutte det ut pga bivirkningene. Har jo B12-mangel fra før av og ble altså satt på denne medisinen som ga meg ytterligere B12-mangel, noe som førte til at mageproblemene ikke var til å leve med.

Nå ble jeg satt på Amaryl i stedet, og det jeg har merket er ingen direkte fysiske bivirkninger. Men derimot har angstanfallene økt noe vannvittig! Får anfallene når som helst, hvor som helst og for hva som helst. Særlig i situasjoner hvor jeg er ved åpne plasser og høyder, som jeg har fobi for. Men anfallene kan like gjerne komme her foran pc'n eller når jeg ligger i senga. Dette er uvirkelighetsanfall, altså ikke typiske angstanfall med dødsangst. Men rett og slett en voldsom uvirkelighetsfølelse som jo er typisk for lavt stoffskifte.

Noen av dere andre her som har erfaring med Amaryl?
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

madonna Gjest

Standard

Hei Sonja

Har overhode ingen erfaring med det du egentlig spør om, men det kan jo også høres ut som generalisert angst, som preges av uvirklighetfølelse og kan komme når som helst. Dette har du sikkert hørt før
    Uansett hva angst anfall kommer fra så er det tøft, så sender deg en

Lignende tråder

1. Spm fra ny bruker
    Av Leona i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 04-07-08, 22:46
  2. Ny og blank bruker - syk i 6 år
    Av Berit S i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 18
    Siste melding: 05-11-07, 19:01
  3. ny bruker
    Av christina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 10
    Siste melding: 19-09-06, 19:33
  4. gammel bruker blir som ny
    Av hanne i forumet Presentasjoner
    Svar: 1
    Siste melding: 18-09-06, 23:06

Bokmerker

Regler for innlegg