Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    151

Standard Regelmessige måltider?

Jeg har aldri greid å ha regelmessige måltider I hverdagen, når sønnen min skal på skolen, står jeg opp ca 6:30, spiser frokost 7, lunch ca 11, men resten av dagen er ”rotete” middagen kan være alt fra 15:30 til 18:00, kveldsmaten fra 19 til 22.
    Levaxin tar jeg før jeg legger meg. Det kan variere fra 22 til 02

I helgene kan det hende jeg ikke står opp før 12, noen ganger spiser jeg da bare 1-2 måltider om dagen.
    Levaxin tas kanskje ikke før kl 3 på natta

Er det noen av dere som har erfaring med dette, eventuelt noen som hadde et uregelmessig ”liv” før og har klart å forandre det, hva skjedde med stoffskiftet

Jeg tar 150µ mandag, tirsdag, torsdag, fredag og søndag, 100µ onsdag og lørdag.
    Før jeg begynte å lese på dette forumet har jeg ikke tenkt på resultatene av blodprøvene, har bare stolt på legen som sier at det er bra Jeg føler meg ikke bra

Tenkte jeg kunne prøve ”livsførselen” først hvis det har noe å si

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Jeg har en veldig rotete døgnrytme. Jeg tar Levaxin umiddelbart når jeg våkner, og det kan like gjerne være kl 10 om morgenen som kl 14 på ettermiddag. Føler ikke at dette har noen negativ betydning. Jeg vet ikke hva som kanskje evt kunne ha vært bedre?

Min teori - som jeg også har lest andre har skrevet her - er at jeg skjønner ikke at klokkeslettet kan ha så stor betydning når pillen du spiser i dag først virker om noen uker?? Håper andre kan supplerere her.
    • Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    • Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    • Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn