Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
30-03-12, 08:06 #1
Prøvesvar midt i blinken,men fortsatt ikkje i form.
Hei! Eg har hatt lavt stoffskifte sidan 2001 og fått levaxin for dette.i 2005 fekk eg diagnosen morbus chron.Eg går difor av og til på entocort (hydrocortison) 6 mg kvar dag.Dette har ikkje berre hjelpt på magen min,men på heile meg og eg kom difor over dette med binyretretthet.Eg var til endokrinolog for 3 dg.sida som fokuserte kun på addison eller detn motsatte? sjukdomen.Eg hadde så fine prøvesvar at eg reiste heim uten nokon form for forklaring på min slappe form.Eg har teke ulike prøver...mange av dei e supre,men eg synst døgnkortisolen min er lav.Er det nokon som er blitt medisinert med cortef som kan fortelle meg om sine prøvesvar?
acth (kl13:00) 6
kortisol morgen,serum: 439 ( eg stressa som en gal for å kome meg dit)
kortisol kveld,serum: 88
U-kortisol: 36
dU-kortisol: 48
Har kun teke urintest døgn og blodprøve morgen og kveld.
Eg vil nødig gå på medisin som gjer meg avhengig,men om hydrokortison er så ufarlig som eg har fått inntrykk av (i fysiologiske doser) kvifor ikkje gi meg en resept når eg føler meg 80% bedre med enn uten?
Håpar nokon svarer
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Innanfor "normalen", men ikkje symptomfri
Av Sigrid03 i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 13Siste melding: 01-09-10, 05:22 -
Normale verdier, fortsatt dårlig form.
Av Evelina i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 33Siste melding: 26-03-10, 23:28 -
Ventar, "lever" ikkje
Av Delisa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 13-02-10, 17:52 -
Dårlig form, avvik i prøvesvar?
Av Hsn i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 17-08-07, 13:17 -
Et slag midt i fleisen...
Av kris i forumet Frustrert og leiSvar: 6Siste melding: 01-09-05, 20:07
Svar med sitat
Bokmerker