Viser søkeresultater 81 til 90 av 126
Threaded View
-
17-09-09, 12:15 #1
Damens dagbok. Mitt lave stoffskifte har 10 års jubilerium i år

Nå fant jeg ut at det var på tide å få registrert seg her på forumet. Jeg har vært ivrig leser leeenge.
Mitt lave stoffskifte har 10 års jubilerium i år, og det er ikke akkurat noe å feire. Har slitt med formen/verdiene det siste året. Eller egentig de siste 5 årene,(etter graviditet), men det ble først "ille nok" for et år siden. Siden da har legen og jeg sammen prøvd å finne ut hvordan vi skal få meg i bedre form
men desverre ikke med så mange resultater enda.
Altså, formen er bedre i den forstand at jeg nå trener jevnlig og har gjort det et års tid. Det hadde jeg ikke krefter til tidligere. Men de dagene jeg trener kan jeg ikke gjøre noe annet, og vil egentlig helst sove. Den siste tiden har jeg også fått mer vondt i muskler og ledd, virker på en måte at kroppen min ikke liker belastningen med å trene. Nesten så jeg lurer på om det kan være noe reumatisk galt i tillegg.
Vel, i dag skal jeg ihvertfall til legen igjen (!), og her er blodprøvene fra mandag, hvis noen har lyst til å kommentere de ville jeg blitt glad:
TSH 0.01 ft4 16 t3 5,2
Har også lave jernverdier, men de er heldigvis økene.
Doseringen jeg går på nå er 125 mikrogram levaxin og 20 mikrogram liothyronin. Lio'n begynte jeg med i begynnelsen på juni, og ble da i bedre form. Men nå er virkningen totalt borte. Kanskje den burde økes?
Vet det er mye kunnskap her inne, så setter pris på alle råd man kan få.10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok
Lignende tråder
-
Maikas dagbok
Av maika i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 09-03-12, 14:12 -
Orca's dagbok
Av Orca i forumet DagbokerSvar: 10Siste melding: 17-03-11, 20:37 -
Vimselitens dagbok
Av Vimseliten i forumet DagbokerSvar: 8Siste melding: 06-02-09, 01:29 -
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet DepresjonSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 21:14 -
Lave verdier av vit. D og stoffskifte problemer
Av Shanita i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 16-10-07, 06:39

Svar med sitat
Bokmerker