Side 7 av 10 Først 12345678910 Siste
Viser søkeresultater 61 til 70 av 97
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Her er en til tråd fra ganske nylig og de engelske pasientene pønsker på enten rettsak med erstatning eller demonstrasjon til neste år.
    Dr. Weetman driver og skal ha grensen til 10 der borte også.
    forums.about.com/n/pfx/forum.aspx?tsn=1&nav=messages&webtag=ab-thyroiduk&tid=3981
    Sist endret av Admin; 07-02-18 kl 14:18 Begrunnelse: forældet link deaktiveret

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Ja, hvorfor ikke stille opp på en "massemønstring" ? Men hvor ?`
    De gjemmer seg godt de vi bør fronte.
    Jeg har noen Danske kontakter og de er jo enige med denne innsenderen - og med shakepear.....
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Nordland
    Meldinger
    57

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Yvette
    Vi kan IKKE stå sammen når der er hundrevis som ikke har kontakt med andre enn seg selv - og er tilsluttet denne foreningen... Jeg håper den ikke er representativ for ditt syn. Hvert enkelt medlem teller og har krav på å bli hørt - alene så vel som gruppevis - for de som har et slikt privilegium! Som her hos Sonja......

Det er MANGE som kjemper alene! De har meldt seg inn i foreningen, men står hjelpeløse tilbake. Jeg var jo så naiv selv at jeg trodde foreningen var redningen. Man blir jo bare holdt for narr, og intenting gjør meg mer rasende. :evil:
    Akkurat dette er årsaken til at jeg har tenkt å meklde meg inn i forbundet. Jeg har også tenkt å bli aktiv i lokallaget nettopp for å kunne nå ut til alle de som sitter alene med problemene sine. Jeg kommer til å opplyse om dette forumet til ALLE og jeg kommer til å opplyse om Armor og alt annet jeg har lært meg til. Slik jeg ser det er dette min måte å hjelpe andre i min situasjon. Jeg vil jobbe for saken og med å melde meg inn og bli del i styret i lokallaget, har jeg faktisk litt makt. Hvis flere hadde tenkt sånn og sendt brev slik som deg, så hadde kanskje ting endret seg etterhvert. Man oppnår ingenting med å melde seg ut, egentlig. Det blir en stille protest som ingen legger merke til..

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Siriliss
    Akkurat dette er årsaken til at jeg har tenkt å meklde meg inn i Man oppnår ingenting med å melde seg ut, egentlig. Det blir en stille protest som ingen legger merke til..
    Det er mulig at det bare er en stille protest, men jeg betaler ikke for en tjeneste jeg ikke får noe igjen for. Punktum!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Er det ikke en forenings målsetting å klare å skilte med høy prosentvis deltagelse blant potesielle medlemmer ?
    En hver forening som ikke oppnår det må vel gå litt i seg selv ?
    Hvorfor ?
    Hva ønsker de som ikke er medlemmer ?

Eller men kan sette seg på sin høye hest å si : Vi kjører som vi har gjort i alle år. Vil noen være medlem, så okei.
    Det skal ikke være en borgerplikt å være medlem - det skal være en fordel.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    337

Standard

Akkurat dette er årsaken til at jeg har tenkt å meklde meg inn i forbundet. Jeg har også tenkt å bli aktiv i lokallaget nettopp for å kunne nå ut til alle de som sitter alene med problemene sine. Jeg kommer til å opplyse om dette forumet til ALLE og jeg kommer til å opplyse om Armor og alt annet jeg har lært meg til. Slik jeg ser det er dette min måte å hjelpe andre i min situasjon. Jeg vil jobbe for saken og med å melde meg inn og bli del i styret i lokallaget, har jeg faktisk litt makt. Hvis flere hadde tenkt sånn og sendt brev slik som deg, så hadde kanskje ting endret seg etterhvert. Man oppnår ingenting med å melde seg ut, egentlig. Det blir en stille protest som ingen legger merke til..
    Du har min fulle støtte, Siriliss!!

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Nordland
    Meldinger
    57

Standard

Takk!!

Nå vil jeg legge til at jeg ikke har så veldig mye kunnskap om alt foreningen gjør og ikke gjør.. Men min tanke er den at jeg kan gjøre en forskjell i mitt nærområde. Jeg gjør dette for de stakkarene som sliter slik som jeg har gjort. De som ikke forstår hvorfor de ikke får hjelp, de som legene nekter å høre på osv.. Poenget mitt er at jeg vil gjøre noe for andre. Jeg vil dele min kunnskap. Det er meget mulig at forbundet ikke kommer til å like alt det jeg informerer om, men det får bli demmes problem. Kommer aldri til å bli noe "rosen-rød" fortelling fra meg, heller fakta.

Håper jeg ikke tråkka deg på tærne, Yvette. Det va aldeles ikke meningen.

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    337

Standard

Nå vil jeg legge til at jeg ikke har så veldig mye kunnskap om alt foreningen gjør og ikke gjør.. Men min tanke er den at jeg kan gjøre en forskjell i mitt nærområde. Jeg gjør dette for de stakkarene som sliter slik som jeg har gjort. De som ikke forstår hvorfor de ikke får hjelp, de som legene nekter å høre på osv.. Poenget mitt er at jeg vil gjøre noe for andre. Jeg vil dele min kunnskap. Det er meget mulig at forbundet ikke kommer til å like alt det jeg informerer om, men det får bli demmes problem. Kommer aldri til å bli noe "rosen-rød" fortelling fra meg, heller fakta.
    Tviler på at Foreningen har noe imot at du informerer folk

Sånn som jeg ser det, så er NTF en sammenslutning av medlemmene. Vi har alle et ansvar for å engasjere oss, men de i styret har det mer formalisert. Blant annet er de kontaktpersoner, de sprer informasjon (noe alle kan gjøre - hvorfor skal vi kritisere de som gjør mye for at de ikke gjør mer?) og ikke minst arrangerer de treffpunkt hvor vi kan møtes og diskutere. Men selvfølgelig kan ikke styret i NTF ta over ansvaret for livene våre - det må vi ta selv.

Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    247

Standard

Etter mye om og men har jeg bestemt meg for at jeg blir værende medlem og bruker det eneste organet vi har og påvirker gjennom det. Siden legestanden er noen arrogante stolte stabukker, er eneste realistiske mulighet for forbundet og ha et konstruktivt press på legestanden, ellers skjer det aldri noe. sånn er bare virkeligheten. Og den virkeligheten må lederene i Thyra forholde seg til, ellers gidder ikke fagmiljøet å høre på dem.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Jeg ønsker deg lykke til Siriliss. Selv ble jeg overrasket over hvor lite interessert den lokale foreningen var da jeg i sin tid ivrig "foreleste" om mine nyervervede kunnskaper omkring Armour. De gadd knapt høre på meg. All informasjon fra andre kilder enn fra forbundet var ikke noe å lytte til. Helt håpløst! Jeg ble desillusjonert, gav opp og meldte meg ut....

Håper jeg ikke tråkka deg på tærne, Yvette. Det va aldeles ikke meningen.
    Det skal mere til.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Side 7 av 10 Først 12345678910 Siste

Lignende tråder

1. Diskusjon NTF vs Mat&Helse
    Av minnie i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)
    Svar: 97
    Siste melding: 21-11-13, 10:27
  2. TSH diskusjon (eng.)
    Av Mod i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighet
    Svar: 0
    Siste melding: 31-08-13, 16:56
  3. Diskusjon med fastlege-vikar
    Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 10-10-11, 19:55
  4. diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
    Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdom