Viser søkeresultater 61 til 70 av 75
-
24-08-07, 11:31 #61
Tusen takk, n'FinnEllers syns jeg det er prisverdige argumenter du framfører Stina.
Ikke verst å høre, med det kaos-hodet. Og jeg mener ikke å irritere/provosere deg. Føler at Armour kanskje er et litt ømtålig tema, og det kan en jo forstå med den motstanden mange har hatt... ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
24-08-07, 12:25 #62
Du behøver ikke føle at noe er ømtålelig tema Stine. Alle har rett til meninga si her.
Håper ikke jeg bidrar til stigmatisering av noen art.
Noen ganger er det ikke så lett å skrive objektivt........slik er jeg nok bare.
Umulig å få gjort noe med - har prøvd ......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
24-08-07, 12:39 #63
Jeg forstår veldig godt hva du mener. Og når vi stadig prøver, så feiler vi vel ikke fullstendig, gjør vi det da?
Godt å "høre" det du skriver. Nå ble jeg glad
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
24-08-07, 20:47 #64
Nå har jeg vært å tappet 16 glass som skal til oftebro, spent på hva stoffskifte verdiene mine er.
MEN jeg var hos fastlegen idag HAN HADDE IKKE HØRT OM BINYRENE, eller rettere sagt aldri tatt en slik test, han måtte sjekke det ut sa han! Er det virkelig mulig?
Jeg er ikke sikker på det, men er det slik at du må ta en blodprøve klokka 08.00 om mårran og en klokka 20.00 på kvelden?
Skal man faste eller kan man ta levaxin etc før slike prøver?
-
24-08-07, 20:54 #65
Blodprøven er slik du sier.
Men den er en totalverdiprøve og de sier ikke så mye.
Den er utdatert av kombinasjonen døgnurin og spytt-tamponger. De siste der du tar hjemme 3-5ganger i døgnet hjemme og sende inn.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
26-08-07, 12:27 #66
Den er utdatert av kombinasjonen døgnurin og spytt-tamponger. De siste der du tar hjemme 3-5ganger i døgnet hjemme og sende inn.[/quote]
Hvor får jeg tak i disse? hvem skal det sendes til? er dette noe fastlegen har?
-
26-08-07, 13:07 #67
Jeg vet faktisk ikke om andre enn fastlegen jeg - men det er sikkert et naturlig sted å begynne.
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
26-08-07, 17:20 #68
f;rst n finn> jeg sier ikke at du personlig svartmaler. jeg bare paapeker at det krever signifikante sammenhenger for at noe skal kunne fastslaaes, og til den tid en gang kanskje kommer faar vi satse paa at legene vil gi det likevel. men 80 prosent er vel et personlig anslag og ikke fra en undersokelse_
ja...mangler litt av hvert paa dette tastaturet
og til gutt 81 , vet hvordan det er selv, er akkurat samme alder som deg , been there done that, sykemelding og hel pakka blabla livredd for at fremtiden skal gaa i vasken, utdanning, karriere, familieliv og alt slikt..... tiden gikk og fortsatt er man ikke bedre. men alikevel har jeg klart mange av de tingene jeg hadde planlagt, jeg maatte bare reorganisere og gi det mer tid.
saa naar jeg sier tid saa mener jeg tid og atter tid med taalodighet.
bra at du skal paa mr undersookelse, haaper det ordner seg for deg........post et innlegg igjen naar du har v'rt der da s[ vi faar h;re hvordan det gikk.
-
26-08-07, 17:47 #69
Hei isa1 - sliter med å unngå svartmaling - og noen ganger er link til infoen borte. Noen ganger er det så avart da - uten maling.......
Du var i Scotland ?
Om du har god tid og må skrive "pent" - så kan du bruke disse :
Æ = Alt + 0198
Ø = Alt + 0216
Ã… = Alt + 0197
æ = Alt + 0230
ø = Alt + 0248
å = Alt + 0229
Men vi skjønner - så bare skriv• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
27-08-07, 12:22 #70
Nedtur
Var i dag og spurte om jeg kunne få ta spyttprøver og døgnurin for å måle slitne binyrer. Men de på legekontoret hadde ikke hørt om dette!!!
Er det noen som har en artikkel eller info om dette så jeg kan gi til legen?
Lignende tråder
-
Hva er symptomene på overdosering?
Av pingu i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 16-12-07, 19:48 -
Er disse symptomene "normale"?
Av Node i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 23-11-07, 15:14 -
Fikk krangla meg til B12 sprøyter. Alle symptomene borte...
Av Godis i forumet FeildiagnoserSvar: 6Siste melding: 10-06-07, 13:36
Svar med sitat
Bokmerker