Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
15-12-07, 18:55 #1
Hva er symptomene på overdosering?
Ved doseøkning har jeg en uke eller så hvor jeg sliter litt med å få sove og har litt hjertebank, men nå etter siste doseendring har det vært litt verre. Det er ikke hver kveld, men ikke så langt i fra. (Økte med 50 µg/uke). Aner ikke hva verdiene mine er, bare at de er på vei ned.
Hvilke symptomer får man egentlig ved overdosering?
-
15-12-07, 19:32 #2
Vi er jo veldig forskjellige da, og reagerer ulikt, men i de fleste tilfeller vil det være symptomer fra hjertet som begrenser dosen.
Noen kan likevel begrenses av andre symptomer som kan være alle slags som feks. vondt her og der eller magesymptomer.
En skal ikke gå lenge med hjertesymptomer, men et friskt hjerte tåler jo egentlig ganske store påkjenninger. En skal likevel ta slike symptomer seriøst.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
16-12-07, 12:41 #3
Jeg ble alvorlig syk ved overdosering, og sliter enda 1 år etterpå pga det, så du bør få tatt bloprøver å unngå å bli det, er et sant helvette
-
16-12-07, 19:48 #4
Med for høyt stoffskifte var jeg stresset, hadde særdeles dårlig konsentrasjon, hadde høy puls særlig når jeg skulle legge meg. Sinne, fortvilelse, psykiske problemer.. osv. Symptomene ved overdosering vil vel ligne symptomene på høyt stoffskifte, men kanskje mer ekstreme til tider.
Svar med sitat
Bokmerker