Viser søkeresultater 41 til 50 av 53
-
31-01-12, 11:24 #41
Sv: På arbejde med lavt stofskifte
Det gjorde godt at læse, Anisa

Og en god idé at lave en antologi!
Nielsigne
-
05-02-12, 19:57 #42
Jeg er veldig, veldig glad på dine vegne, Anisa!
Håper inderlig det går godt i din videre kamp.
Lurer ofte på hva vi skulle vi ha gjort uten deg? Tenker mange ganger at du ikke får ordentlig takk for alt du bidrar med, kun ut fra ditt gode hjerte. Tror vi har lett for å ta deg for gitt. Du skal vite at jeg ihvertfall ikke gjør det! Du har bidratt til å endre livet til mange mennesker (mitt inkludert). Tusen takk!
-
22-02-12, 22:37 #43
-
08-07-12, 01:58 #44
Det blev altså ikke i april 2011, men hele femten måneder senere - i juli 2012. Jeg har omsider vundet over SKAT's latterlige regler om at inddrive selvstændige freelance's direkte i ruin og offentlig forsørgelse. Nu er det ikke SKAT men jeg selv, der bestemmer over min fremtid og hvor mit daglige brød skal komme fra.
Jeg regner med, at det vil tage endnu nogen tid, til jeg har renset sindet for alle "slagger" denne process har genereret og efterladt. Jeg har gjort det før, så det nok skal lykkes også denne gang. 
Tusind tak for støtte og venlige ord. Hvor meget de har varmet, ved kun jeg selv.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
08-07-12, 06:58 #45
TILLYKE TILLYKKE TILLYKKE
hvor er jeg glad på dine vegne Anisa. Det har været en sej kamp men du har vundet
Det må være en helt igennem fantastisk følelse af frihed, muligheder og en fremtid som du selv er herre over. Det glæder mig at lykken endelig fik øje på dig 
Kærlig hilsen
Cirkeline
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
-
08-07-12, 11:42 #46
Kjære modige, tapre og dyktige Anisa.
Jeg er også så utrolig glad på dine vegne. Hva du har vært igjennom i denne tiden kan jeg bare ane. Det må ha vært en tung tid for deg. Allikevel har du hatt tid og omtanke for alle her inne på forumet og du er snar til å rekke ut hånden til den som trenger det. 
Jeg håper du raskt for renset sinnet for "slagger" så ikke SKAT stjeler mer fra deg. Det håper jeg inderlig. Jeg ønsker deg alt mulig godt i tiden fremover, ro og fred.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
08-07-12, 17:10 #47
Dette var virkelig gode nyheter! Er så glad på dine vegne! Vel fortjent!!

-
08-07-12, 17:43 #48
Dette er godt å høre! Noen ganger lykkes den lille manns og kvinnes kamp mot det store byråkratiske system.
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
08-07-12, 19:42 #49
Så bra at det ordnet seg for deg! (her skulle det stått et hjerte, men jeg får ikke satt inn smilier i dag) Nå kan du slippe ned skuldrene ...
-
08-07-12, 21:23 #50

Så bra at ting har ordnet seg
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
For lavt stofskifte??
Av søløve i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 10-12-10, 14:16 -
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56
Svar med sitat

Bokmerker