Viser søkeresultater 41 til 50 av 75
Threaded View
-
08-07-10, 22:19 #1
Mine erfaringer med kombinationsbehandling
For nogle er det måske let, for mig var det et svært valg at vælge mellem syntetisk T3 eller ERFA. Som udgangspunkt har jeg dog valgt T3, da det er nemmere at få fat på og jeg samtidig har det danske sundhedssystem i ryggen. Dette betyder på ingen måde, at jeg har udelukket ERFA, hvis det viser sig, at T3 ikke kan give mig et fornuftigt helbred tilbage.
Men jeg er som sagt begyndt på T3 i går og er umiddelbart positivt overrasket. Jeg kan godt mærke trætheden i kroppen, men den er ikke så gennemgribende og jeg føler faktisk overskud.
Jeg er startet på 10 mikrogram dagligt og skal have lavet blodprøver om cirka 3 uger, derefter kan man så vurdere om jeg skal sættes yderligere op i dosis.
I går (1. dag) havde jeg en smule bivirkninger - jeg følte mig lettere manisk uden at det var forbundet med indre uro på nogen måde, jeg var også lettere konfus, lidt svimmel og havde en smule hovedpine. I dag har jeg derimod ikke mærket til bivirkninger overhovedet, andet end at jeg havde en let smerte i forhovedet, da jeg vågende. Mærkelig nok forsvandt denne smerte så snart jeg havde taget min morgendosis.
I starten vil jeg dog passe på med ikke at belaste binyrerne (bl.a. på baggrund af Anisas erfaringer/historie) ved at springe omkring som en på 20 år, men gør som jeg plejer, dog med langt mere overskud.
Her til aften føler jeg mig så træt og afslappet og slet ikke stresset i kroppen. Ydermere skal det nævnes, at jeg ikke har sovet til middag i dag, hvilket er ret usædvanligt. Jeg plejer ellers at tage en lur midt på dagen, nogle gange flere timer alt efter energiniveauet
Lignende tråder
-
Kolesterol og erfaringer
Av Martha i forumet KolesterolSvar: 3Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Erfaringer med levaxin?
Av snusmumrikken i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 13-09-08, 20:15 -
Homeopat-medisin, erfaringer?
Av Siriliss i forumet Alternativ behandlingSvar: 8Siste melding: 05-10-07, 10:30 -
ERFARINGER FRA ENDOKRINOLOGER I ROGALAND?
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 5Siste melding: 04-10-06, 13:03

Svar med sitat

Bokmerker